The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب کی فٹبال ٹیم کے طیارے میں دوران پرواز آگ لگ گئی

ماسکو : سعودی عرب کی فٹبال ٹیم کو لے جانے والے طیارے میں دوران پرواز آگ لگی گئی، طیارے نے باحفاظت روسی ایئر پورٹ پر ہنگامی لینڈنگ کی۔

تفصیلات کے مطابق روس میں منعقد ہونے والے عالمی فٹبال کپ 2018 میں شرکت کرنے والی سعودی عرب کی فٹبال ٹیم کو واپس لے جانے والے طیارے میں اچانک آگ لگ گئی۔ تاہم تمام سعودی کھلاڑی محفوظ ہیں۔

غیر ملکی خبر رساں عالمی فٹبال ورلڈ کپ میں شرکت کرنے والے سعودی کھلاڑیوں کو لے جانے والے طیارے میں آگ لگنے کے بعد جہاز نے روس کے روستوفان ڈان ایئرپورٹ پر ہنگامی لینڈنگ کی۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق طیارے میں دوران پرواز انجن میں تکنیکی خرابی کے باعث لگی تھی۔

سعودی عرب کی فٹبال فیڈریشن کا کہنا تھا کہ طیارے میں آتشزدگی کے واقعے میں تمام کھلاڑی اور آفیشلز بلکل محفوظ ہیں، طیارے نے باحفاظت ہنگامی لینڈنگ کی ہے۔

یاد رہے کہ فیفا ورلڈ کپ 2018 کے اولین میچ میں روسی ٹیم نے سعودی عرب کی ناتجربہ کار ٹیم کو پانچ صفر سے ہارایا تھا.

میچ کی ابتدا ہی سے روسی ٹیم غالب تھی اور پے در پے حملے کر کے سعودی عرب کی دفاعی لائن کو تہس نہس کر دیا تھا۔ 12 ویں منٹ میں غازینسکی نے روس کی جانب سے پہلا گول داغا تھا۔

خیال رہے کہ روس کی جانب سے دوسرا گول چیری شیف نے کیا، دوسرے ہاف میں زیوبا، چیری شیف اور گولوون نے شان دار گول اسکور کرکے روس کی جیت پر تصدیق کی مہر ثبت کر دی تھی۔ جبکہ آخری دو گول میچ کے اختتامی لمحات میں ہوئے تھے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں