The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب : شہزادہ محمد بن سلمان کیلئے سال کا بڑا اعزاز

ریاض : سعودی ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان ان کے چاہنے والوں نے عرب ممالک میں سال2021 کا سب سے قد آور رہنما قرار دے دیا۔

اس حوالے سے روس کے معروف نیوز چینل "آر ٹی عربک” نے ایک خصوصی سروے کا اہتمام کیا، جس میں صارفین سے پوچھا گیا تھا کہ اُن کی نظر میں 2021 میں سب سے قد آور عرب رہنما کون ہے؟

مذکورہ سروے کا آغاز16 دسمبر2021 سے کیا گیا تھا اور9 جنوری2022 کی نصف شب تک یہ سلسلہ جاری رہا جس میں لوگوں نے ووٹ کا حق استعمال کیا۔

سروے میں53 لاکھ 20 ہزار927 افراد نے حصہ لیا، ان میں سے19 لاکھ47 ہزار362 نے سعودی ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان کے حق میں ووٹ دیا جوکل رائے دہندگان کا 36.7 فیصد ہے۔

نتائج کے مطابق اردنی فرمانروا شاہ عبداللہ الثانی کو13 لاکھ87 ہزار643 ووٹ ملے وہ تیسرے نمبر پر رہے، انہوں نے مجموعی طور پر26.1 فیصد ووٹ حاصل کیے۔

عراق کے مذہبی پیشوا مقتدی الصدر کو 88 ہزار69 ووٹ ملے جن کے ساتھ وہ چوتھے نمبر پر رہے، مراکش کے شاہ محمد السادس پانچویں، الجزائر کے عبدالمجید تبون چھٹے، حزب اللہ کے حسن نصر اللہ ساتویں، مصر کے عبدالفتاح السیسی آٹھویں، شام کے بشار الاسد نویں اور سوڈان کے عبدالفتاح البرھان دسویں نمبر پر آئے۔

آرٹی کے سروے میں دیگر عرب رہنماؤں کے حوالے سے بھی اظہار رائے کیا گیا ان میں ابوظبی کے ولی عہد شیخ محمد بن زاید، دبئی کے محمد بن راشد آل مکتوم، امیر قطر شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، بحرینی فرمانروا شاہ حمد بن عیسی آل خلیفہ، امیر کویت نواف الاحمد الجابر الصباح، سلطنت عمان کے فرمانروا ھیثم بن طارق، تیونس کے صدر قیس سعید شامل ہیں۔

اس کے علاوہ تیونس کی وزیراعظم نجلا بودن، فلسطینی صدر محمود عباس، لبنانی صدر میشال عون، عراقی صدر برھم صالح، عراقی وزیراعظم مصطفی الکاظمی، یمنی صدر عبدربہ منصور ھادی، لیبیا کی قومی فوج کے کمانڈر جنرل فیلڈ مارشل خلیفہ حفتر، لیبیا کے وزیراعظم عبدالحمید الدبیبہ اور لیبیا کی وزیر خارجہ نجلا المنقوش وغیرہ کے نام بھی شامل ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں