The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب میں تاریخ رقم ہونے جارہی ہے

پلگ اینڈ پلے مڈل ایسٹ کونسل کے اشتراک سے سعودی عرب کا پہلا آئی ہب اوپن انوویشن پلیٹ فارم لانچ کرے گا، سعودی کونسل آف ہیلتھ انشورنس نے اس کی منظوری دے دی ہے۔

عرب نیوز کے مطابق کے مطابق سعودی کونسل آف ہیلتھ انشورنس نے پلگ اینڈ پلے کے ساتھ اسٹریٹجک پارٹنرشپ کا اعلان کیا ہے جس کے تحت سعودی عرب میں سیلیکون ویلی ہیلتھ انوویشن پروگرام شروع کیا جائے گا ۔

یہ سعودی عرب میں پہلا آئی ہب اوپن انوویشن پلیٹ فارم ہوگا، جس کا مرکز ہیلتھ انشورنس انڈسٹری پر ہے یہ سلی کون ویلی کے معروف اختراعی پلیٹ فارم جو سٹارٹ اپس،کارپوریشنز، وینچر کیپیٹل فرموں، یونیورسٹیوں اور سرکاری ایجنسیوں کو جوڑتا ہے۔

پلگ اینڈ پلے مڈل ایسٹ ڈیجیٹل مصنوعات کی اختراعات اور ابھرتی ہوئی ٹیکنالوجیز پر توجہ مرکوز کرتے ہوئے آئی ہب کے اوپن انوویشن پلیٹ فارم کو بنانے اور چلانے میں مدد کرے گا جو سعودی عرب کے ہیلتھ کیئر اور انشورنس کے شعبوں میں نتائج کو بہتر بنائے گی اور ساتھ ہی ساتھ ہیلتھ ٹیک اور انشورنس ٹیک ڈیجیٹل اکانومی کو بھی فروغ دے گی۔

یہ بھی پڑھیں: سعودی عرب سے ڈی پورٹ ہونے والے غیرملکیوں کیلئے بُری خبر!

پلگ اینڈ پلے حکومتی خدمات کو ڈیجیٹائز کرنے کے ساتھ ساتھ معیشت کے نئے شعبوں کو تیار کرنے کے وژن 2030 کے اہداف کے مطابق آئی ہب انڈسٹری سے متعلق چیلنجوں کو حل کرنے، نئی خدمات اور مصنوعات تیار کرنے کے لیے بیمہ کنندگان، ہیلتھ کیئر فراہم کرنے والوں، ٹیک پر مبنی سٹارٹ اپس اور ماہرین کو اکٹھا کرے گا جو مملکت کے ہیلتھ کیئر اور انشورنس سیکٹرز کے لیے درکار بہترین ڈیجیٹل پالیسیوں اور ریگولیٹری تبدیلیوں پر تبادلہ خیال کرینگے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں