The news is by your side.

Advertisement

بچھو کا زہر حاصل کرنے کے لیے مشین تیار

بچھو کا زہر یوں تو انتہائی خطرناک ہوتا ہے اور یہ انسان کو لمحوں میں ناقابل تلافی نقصان پہنچا سکتا ہے، تاہم اگر اس زہر کے مالیکیولز کو توڑ دیا جائے تو یہ زہر کئی بیماریوں کی دوا بھی بن سکتا ہے۔

بچھو کے زہر کی اسی خصوصیت کو مدنظر ہوئے مراکش میں سائنسدانوں نے ایسی مشین تیار کرلی ہے جو بچھو سے زہر حاصل کرنے میں مدد دے گی۔

یہ مشین بچھو کے زہر پیدا کرنے والے غدود پر دباؤ ڈالے گی اور انہیں زہر خارج کرنے کی ترغیب دے گی۔

تحقیقی عمل میں شامل کاسا بلانکا یونیورسٹی کے ایک محقق کا کہنا ہے کہ اس مشین کی سب سے خاص بات یہ ہے کہ یہ نہایت کم وقت میں بغیر کسی نقصان کے اس زہریلے تریاق کو حاصل کرنے میں مدد دے گی۔

یاد رہے کہ بچھو کے کاٹنے کے باعث اگر اس کا زہر انسانی جسم میں منتقل ہوجائے تو یہ ناقابل برداشت تکلیف کا سبب بنتا ہے اور چند لمحوں بعد متاثرہ عضو کو ہمیشہ کے لیے مفلوج کر سکتا ہے۔

تاہم تجربہ گاہ میں اس زہر کو کیمیائی عمل سے گزارنے کے بعد یہ دوا کی صورت اختیار کر جاتا ہے جو مختلف اقسام کے کینسر اور دل کی منتقلی کے مریضوں کی مسیحائی کر سکتی ہے۔

ماہرین کے مطابق اس زہر کے فوائد کے باعث شعبہ طب میں یہ نہایت بیش قیمت ہے اور بچھو کے زہر کا ایک گرام 8 ہزار ڈالر میں فروخت ہوتا ہے۔

ان کا کہنا ہے کہ فی الحال اس مشین کو محدود استعمال کے لیے بنایا گیا ہے تاہم حکومت کی جانب سے باقاعدہ طور پر اسے منظور کیے جانے کے بعد بڑے پیمانے پر اس کا استعمال شروع کردیا جائے گا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں