The news is by your side.

Advertisement

یوٹیوب اسٹار شام ادریس کی اہلیہ فروگی پر کراچی میں حملہ، ویڈیو وائرل

کراچی: پاکستانی نژاد کینیڈین یوٹیوب اسٹار شام ادریس کی اہلیہ سحر عرف فروگی پر کراچی کے نجی شاپنگ مال میں ایک شہری نے حملہ کردیا۔

تفصیلات کے مطابق مزاحیہ ویڈیوز بنا کر لوگوں کو ہنسانے والے شام ادریس اور ان کی اہلیہ فروگی کو کراچی کے شہری نے رلادیا، دونوں ایک مال میں موجود تھے جہاں ان پر حملہ ہوا۔

پاکستانی نژاد کینیڈٰین یوٹیوب اسٹار شام ادریس کی اہلیہ فروگی پر کراچی کے مال میں حملے کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ جس میں شام ادریس اس شخص کے پیچھے بھاگ رہے ہیں جبکہ وہ اس دوران غصے میں یہ بھی کہتے ہوئے دکھائی دئیے ’لڑکی پر ہاتھ اٹھانے والے بے غیرت‘ انہوں نے مزید کہا کہ ’لڑکی کو مکا مارتا ہے۔‘

فروگی نے ویڈیو پیغام میں بتایا کہ شاپنگ مال میں مداحوں سے ملنے گئی تو ایک لڑکا منہ پر مکا مار کر بھاگ گیا، فروگی نے الزام عائد کیا کہ حملہ یوٹیوبر سعد عرف ڈکی اور اس کے مداحوں نے کیا۔

فروگی نے مزید کہا کہ وہ اس واقعے کے بعد سے بہت خوف زدہ ہیں۔

واضح رہے کہ گزشتہ سال سے شام ادریس اور ڈکی کے درمیان ویڈیوز پر تنازع چل رہا ہے۔

دونوں یو ٹیوبر کے درمیان تنازع کی بات کی جائے تو سعد الرحمان جو ڈکی بھائی کے نام سے مشہور ہے ان سے شام ادریس کا تنازع اس وقت شروع ہوا جب ڈکی بھائی کی جانب سے شام ادریس کے خلاف ویڈیو شیئر کی تھی جس میں ان کا مذاق اڑایا گیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں