The news is by your side.

شاہ رخ کو دیکھ کر ہالی ووڈ اسٹار چیخ اٹھیں ’اوہ مائی گاڈ‘ ویڈیو وائرل

’اسٹار اسٹرک‘ کے بارے میں آپ نے سنا ہوگا، یعنی جب کوئی شخص کسی سپر اسٹار کو اپنے سامنے دیکھتا ہے تو اس کے منہ سے مسرت آمیز چیخ نکل جاتی ہے، یہی حالت خود ہالی ووڈ اسٹار شیرون اسٹون کی ہوئی جب انھیں پتا چلا کہ ان کے سامنے شاہ رخ خان کھڑے ہیں۔

سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو وائرل ہو رہی ہے جس میں بالی ووڈ سپر اسٹار شاہ رخ خان کو دیکھ کر ہالی ووڈ اسٹار شیرون اسٹون مسرت سے چیخ اٹھیں، اور ان کے منہ سے نکلا ’اوہ مائی گاڈ۔‘

بلاشبہ، بالی ووڈ کے بادشاہ کے چاہنے والے پوری دنیا میں موجود ہیں، لیکن شیرون اسٹون جیسی اداکارہ کا شاہ رخ کے لیے اسٹار اسٹرک کا شکار ہونا حیرت انگیز اور دل چسپ ہے، کیوں کہ خود ان کے چاہنے والے لاکھوں ہیں۔

شاہ رخ خان ایک تقریب میں شیرون اسٹون کے قریب ہی سیٹ پر بیٹھے تھے، لیکن شیرون کو یہ معلوم نہیں تھا، جب تقریب کی میزبان نے شاہ رخ کو مخاطب کیا، تب شیرون کو معلوم ہوا۔

بعد ازاں شیرون نے کہا ’’شاہ رخ خان مجھ سے دو سیٹوں کے فاصلے پر تھے اور مجھے نہیں معلوم تھا کہ وہ وہاں موجود ہیں، میں نے آگے جھک کر انھیں دیکھا، میں اتنی آسانی سے اسٹارز سے متاثر نہیں ہوتی، کیوں کہ میں بہت سارے فلم اسٹارز کو جانتی ہوں، لیکن جب میں نے شاہ رخ کو دیکھا تو میرے ساتھ یہ ہو گیا۔‘‘

دراصل یہ واقعہ حال ہی میں جدہ میں ریڈ سی فلم فیسٹیول میں پیش آیا تھا، جہاں شاہ رخ خان کو اعزازی ایوارڈ دیا گیا، بالی ووڈ اداکارہ پریانکا چوپڑا بھی تقریب میں شیرون اسٹون کے ساتھ حاضرین میں بیٹھی تھیں۔

بالی ووڈ کے بادشاہ نے کاجول کے ساتھ مل کر اپنی مقبول ترین فلم دل والے دلہنیا لے جائیں گے بھی متعارف کروائی جس کی نمائش فیسٹیول میں کی گئی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں