نواز شریف بیمارہیں، متبادل وزیراعظم کیلئے باتیں ہورہی ہیں، شیخ رشید -
The news is by your side.

Advertisement

نواز شریف بیمارہیں، متبادل وزیراعظم کیلئے باتیں ہورہی ہیں، شیخ رشید

کراچی : عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید نے کہا ہے کہ وزیر اعظم نواز شریف بیمارہیں ،اور ان کی فیملی میں متبادل وزیراعظم کے لئے باتیں ہو رہی ہیں، یہ بات میں مکمل ذمہ داری سے کہہ رہا ہوں، اللہ تعالیٰ نواز شریف کو صحت دے۔

ان خیالات کا اظہارانہوں نے اے آر وائی کے پروگرام نیوزایٹ سکس میں خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کیا، شیخ رشید نے کہا کہ چوہدری نثار کومشورہ دیتا ہوں کہ وہ اس گند سے باہر ہوجائیں۔

انہوں نے کہا کہ پانامہ لیکس پاکستان کو ایک بڑے بحران سے دوچار کرنے والی ہے، اورآئندہ دس پندرہ روز میں اس کا نتیجہ واضح ہوجائے گا۔

اس کا واحد حل یہ ہے کہ چیف جسٹس پاکستان اپنی سربراہی میں ایک کمیٹی بنا دیں، ورنہ یہ بات اتنی بڑھ جائے گی کہ یہ ایک بڑے بحران کو جنم دے گی۔

شیخ رشید کا کہناتھا کہ آصف زرداری نے نوازشریف کا ساتھ دیا تو پیپلزپارٹی پنجاب میں گروپ بن جائے گا اور اس گروپ کو لیڈ بھی اعتزازاحسن کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ آصف علی زرداری ڈاکٹرعاصم کی رہائی ،نیب مقدمات ختم کرانا چاہتے ہیں۔ شیخ رشہید نے کا کہنا تھا کہ چوہدری نثار پہلی مرتبہ نواز شریف کے حق میں بولے ہیں اب دیکھنا یہ ہے کہ شہباز شریف اورحمزہ شہباز کب بولتے ہیں۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں