The news is by your side.

Advertisement

شعیب ملک کی گاڑی کو حادثہ

لاہور:قومی کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان شعیب ملک کی گاڑی کو حادثہ پیش آیا جس میں وہ خوش قسمتی سے محفوظ رہے۔

نمائندہ اے آر وائی نیوز کی رپورٹ کے مطابق شعیب ملک کی گاڑی کو حادثہ پاکستان سپرلیگ سیزن 6 کی ڈرافٹنگ کے بعد اُس وقت پیش آیا جب وہ گھر کے لیے روانہ ہورہے ہیں۔

شعیب ملک اپنی گاڑی میں بیٹھ کر رفتار میں نیشنل کرکٹ اکیڈمی سے باہر نکلے تو سامنے ٹرک کھڑا ہوا تھا۔ سابق کپتان تیز رفتاری کے باعث گاڑی کو قابو نہ کرسکے اور وہ سیدھی فٹ پاتھ پر کھڑے ٹرک سے جاکر ٹکرائی۔

قومی کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان اپنی اسپورٹس کار خود ڈرائیو کررہے تھے، خوش قسمتی سے وہ تو حادثے میں محفوظ رہے مگر گاڑی کا اگلا حصہ مکمل تباہ ہوگیا۔

واضح رہے کہ آج لاہور میں پاکستان سپر لیگ کے سیزن 6 کی ڈرافٹنگ ہوئی جس میں تمام فرنچائزز نے کھلاڑیوں کا انتخاب کیا۔

 پی ایس ایل 6 کی ڈرافٹنگ تقریب سے خطاب کرتے ہوئے چیف ایگزیکٹو پی سی بی وسیم خان کا کہنا تھا کہ پی ایس ایل کو سپورٹ کرنے پر سب کا شکریہ ادا کرتے ہیں، امید ہے ڈرافٹ اچھا ثابت ہوگا۔

مزید پڑھیں: پی ایس ایل 6 میں‌ ڈرافٹنگ کا عمل مکمل ہوگیا

چیئرمین پی سی بی احسان مانی کا کہنا تھا کہ پی ایس ایل 6 کی ڈرافٹنگ پر بہت خوش ہوں، ہم کوشش کررہے ہیں شائقین کو اسٹیڈیم میں بلانے کی اجازت مل جائے، رواں سال لیگ کھیلنے کے لیے چار سو غیر ملکی کھلاڑیوں نے دلچسپی ظاہر کی۔

کراچی کنگز

کراچی کنگز نے ڈائمنڈ کیٹیگری میں افغانستان کے محمد نبی ڈین کرسچن، عماد وسیم کا انتخاب کیا، اسی طرح پلاٹینیم کیٹیگری میں بابر اعظم، محمد عامر، کولن انگرام کو منتخب کیا گیا۔

کراچی کنگز نے مینیجمنٹ نے سلور کیٹیگری میں جو کلارک ، محمد الیاس، آل راؤنڈر دانش عزیز  اور ذیشان ملک کو منتخب کیاجبکہ ایمرجنگ کیٹیگری میں آل راؤنڈر قاسم اکرم کا انتخاب کیا گیا۔ سپلیمنٹری راؤنڈ میں کراچی کنگز نے افغانستان کے نور احمد کو منتخب کیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں