The news is by your side.

Advertisement

’’شائقین کو سرفراز کی یاد ستانے لگی، مصباح، وقار سے ٹیم چھوڑنے کا مطالبہ‘‘

کراچی: قومی ٹیم کی غیرملکی دوروں پر مسلسل شکستوں پر مداحوں نے ہیڈکوچ مصباح الحق اور بولنگ کوچ وقار یونس کو آڑے ہاتھوں لے لیا۔

اے آر وائی نیوز کی رپورٹ کے مطابق آسٹریلیا، انگلینڈ اور اب نیوزی لینڈ کے ہاتھوں سیریز میں شکست پر سوشل میڈیا صارفین ٹیم مینجمنٹ پر برس پڑے، ناراض مداحوں نے مصباح الحق اور وقار یونس سے ٹیم چھوڑنے کا مطالبہ کردیا۔

مداحوں نے مصباح اور وقار کو نشانے پر رکھ لیا کسی نے لکھا کہ ’مصباح اور وقار نے نمبر ون ٹیم کو 90 کی دہائی کی ٹیم بنادیا ہے۔‘

کرکٹ فینز کو سابق کپتان سرفراز احمد کی بھی یاد ستانے لگی، سرفراز کے حق میں پوسٹ لکھتے ہوئے کہا کہ ’ہر کپتان میں نیوزی لینڈ میں سیریز نہیں جیت سکتا۔‘

ایک صارف بولے مصباح ایک ایک کرکے چیمپئنز ٹرافی کے تمام ہیروز کو تباہ کررہے ہیں۔

واضح رہے کہ نیوزی لینڈ نے پاکستان کو 9 وکٹوں سے شکست دے کر سیریز میں 2-0 کی فیصلہ کن برتری حاصل کرلی، سیریز کا آخری میچ 22 دسمبر کو کھیلا جائے گا۔

نیوزی لینڈ نے قومی ٹیم کی جانب سے دیا جانے والا 164 رنز کا ہدف آخری اوور میں باآسانی حاصل کرلیا، ٹم سائفرٹ 84 اور کین ولیم سن 57 رنز بنا کر ناقابل شکست رہے۔

کپتان شاداب خان نے شکست کی ذمہ داری قبول کرتے ہوئے کہا کہ ’تکنیک کا کوئی مسئلہ نہیں ہے، کنڈیشنز مختلف ہیں، اگلے میچ میں بہتری لانے کی کوشش کریں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں