کاتالونیا کے عوام نے اسپین سے علیحدگی کے حق میں فیصلہ دے دیا -
The news is by your side.

Advertisement

کاتالونیا کے عوام نے اسپین سے علیحدگی کے حق میں فیصلہ دے دیا

میڈرڈ: اسپین سے علیحدگی کے لئے کاتالونیا کے ریفرینڈم میں نوے فیصد ووٹرزنے علیحدگی کے حق میں ووٹ دے دیا‘ ریفرنڈم کے موقع پرپولیس کا ووٹرز پر تشدد ‘ آٹھ سو سے زائد زخمی ہوگئے۔

اسپین کے وزیراعظم کا نتائج تسلیم کرنے سے انکار۔۔علیحدگی کے ریفرینڈم کوغیرآئینی قراردے دیا‘ تاہم ہسپانوی وزیراعظم نے ریفرینڈم کوغیرآئینی قراردے کرنتائج تسلیم کرنے سے انکارکردیا۔

ریفرنڈم کے لیے کرائی گئی ووٹنگ کے دوران پولیس نے ٹرن آؤٹ کو کم کرنے کے لیے ووٹرز کو تشدد کا نشانہ بنایا جس کے نتیجے میں آٹھ سوسے کےلگ بھگ افراد زخمی ہوگئے جنہیں مختلف اسپتالوں میں منتقل کیا گیا۔

spain

کاتالونیہ کے صدرکا کہنا ہے ریفرینڈم کے نتائج پارلیمنٹ کی منظوری کے لئے بھیجے جائیں گےاورپارلیمنٹ کی منظوری کےبعدکاتالونیا کویک طرفہ طورپرخودمختارریاست کادرجہ دےدیاجائےگا۔

اسپین سے علیحدگی کے لئے کرائے گئے ریفرینڈم کے نتائج سامنے آئے توعوام جشن منانے سڑکوں پرنکل آئے۔ اسپین سے الگ ریاست بنانے کے لئے ووٹنگ میں تمام تررکاوٹوں کے باوجود عوام نے جوش وخروش سے حصہ لیا۔

spain

یورپ میں جاری اس صورتحال کے بعداسپین کےوزیراعظم اورکاتالونیہ کےصدر کےدرمیان تناؤپیداہوگیاہے ‘جسے یورپی یونین میں شامل ممالک تشویش کی نگاہ سے دیکھ رہےہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں