The news is by your side.

Advertisement

گلہری کی آزادی بربادی میں‌ تبدیل، جذباتی ویڈیو

کراچی: کسی بھی زخمی جانور یا اُس کے بچے کو گھر لاکر اُس کی پرورش کرنا اور پھر صحت مند ہونے کے بعد اُسے جنگل میں چھوڑنے کا عمل بہت دل افروز ہوتا ہے۔

امریکا کے ایک شہری جو جنگلی جانوروں کے حقوق کے لیے بھی کوشاں ہیں انہیں سڑک کنارے گلہری کا زخمی بچہ ملا جسے وہ اٹھا کر گھر لے آئے اور مرہم پٹی کر کے اُس کی دیکھ بحال کی۔

شہری نے 6 ماہ تک گلہری کی دیکھ بحال کی اور جب اُنہیں اس بات کا علم ہوا کہ وہ اب اپنی زندگی گزار سکتا تو وہ اسے چھوڑنے کے لیے جنگل گئے اور اُسے درخت پر چھوڑ دیا۔

یہ بھی دیکھیں: جنگلی بلی کی طوطے پر حملے کی نایاب ویڈیو

جانور چاہیے جو بھی ہو جب اُس کی مالک سے انسیت ہوجائے تو جدا ہوتے وقت دونوں افسردہ ہوتے ہیں، ویسے تو گلہری پالتو جانور نہیں مگر زخمی بچے کو مالک سے اتنی انسیت ہوگئی کہ وہ آزاد ہونے کے بعد بھی جانے کے لیے تیار نہیں تھا۔

جدائی کے جذباتی منظر کی ویڈیو بنائی گئی ، مالک نے جیسے ہی گلہری کو درخت پر چھوڑا اُسے پیار کیا اور خدا حافظ کہتے ہوئے نصیحت کی کہ تم اپنی زندگی گزارنے کے قابل ہوچکی ہو۔

افسوسناک منظر اُس وقت دیکھا گیا کہ جیسے ہی مالک نے گلہری کو چھوڑا اور اُسے پیار کیا یک دم بلی نے حملہ کیا اور اُسے منہ میں دبا کر بھاگ گئی۔

ویڈیو دیکھیں


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں