The news is by your side.

Advertisement

توشہ خانہ ریفرنس : عدالت نے نواز شریف کے اثاثوں کی قرقی کا حکم دے دیا

اسلام آباد : توشہ خانہ ریفرنس میں احتساب عدالت نے نواز شریف کے اثاثوں کی قرقی کا حکم دے دیا، نواز شریف کی جائیداد سمیت گاڑیاں اور بنک اکاؤنٹس بھی قرقی میں شامل ہیں۔

تفصیلات کے مطابق احتساب عدالت اسلام آباد میں توشہ خانہ ریفرنس کی سماعت ہوئی، جس میں نیب حکام نے عدالتی حکم پر نواز شریف کے اثاثوں سے متعلق اہم ریکارڈ اکٹھا کرکے پیش کیا۔

توشہ خانہ ریفرنس میں احتساب عدالت نے نواز شریف کے اثاثوں کی قرقی کا حکم جاری کیا، نواز شریف کی جائیداد، گاڑیاں اور بنک اکاؤنٹس بھی قرقی میں شامل ہیں۔

احتساب عدالت کی جانب سے قرق کی جانے والی جائیداد میں نوازشریف کے نام لاہور میں 1650 کنال سے زائد زرعی اراضی ان کے زیر استعمال مرسیڈیز، لینڈ کروزر اور2ٹریکٹرز بھی شامل ہیں۔

عدالت نے لاہور کے نجی بینک میں نوازشریف کے نام پرملکی و غیرملکی اکاؤنٹس بھی قرق کرنے کا حکم دیا ہے

توشہ خانہ ریفرنس میں احتساب عدالت نمبر 3کے جج اصغر علی نے اپنے حکم نامے میں کہا ہے کہ مری میں نواز شریف کے نام بنگلہ اورشیخوپورہ میں 102کنال زرعی اراضی بھی قرق کی جائے۔

علاوہ ازیں احتساب عدالت اسلام آباد میں توشہ خانہ ریفرنس کی سماعت کے دوران سابق وزیرِ اعظم یوسف رضا گیلانی عدالت میں پیش ہوئے۔

سابق صدر آصف علی زرداری اور دیگر ملزمان عبدالغنی مجید، انور مجید نے حاضری سے استثنیٰ کی درخواست دائر کردی، عدالت نے سابق وزیرِ اعظم میاں نواز شریف کا بطور اشتہاری ملزم اسٹیٹس برقرار رکھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں