The news is by your side.

Advertisement

گیس سلنڈرز سے بھرا ٹرک خود ہی چل پڑا، لوگ دہشت زدہ (ویڈیو)

برازیل: کیا آپ نے فائنل ڈسٹنیشن نامی فلم سیریز دیکھی؟ یہ فلم ہمارے ذہن میں یہ خیال بٹھاتی ہے کہ چیزیں دہشت ناک طور پر گڑ بڑ ہو سکتی ہیں، ایسا ہی ایک واقعہ برازیل میں پیش آیا۔

برازیل کے شہر ابریتی میں گیس سلنڈرز کے ایک گودام پر یہ واقعہ 7 اپریل کو پیش آیا، جب ٹرک پر سلنڈرز لوڈ کیے جا رہے تھے، ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ ٹرک اچانک خود بہ خود چل پڑا، اور گودام پر موجود لوگ دہشت زدہ ہو کر اسے روکنے کے لیے دوڑے پڑے۔

ویڈیو کے مطابق بھرا ہوا ٹرک جب اپنے آپ چل پڑا تو سب سے پہلے ٹرک ڈرائیور جو باہر کھڑا تھا، چیخ کر اس کی طرف دوڑا، اور اسے روکنے کی جدوجہد کرنے لگا۔

بلاشبہ یہ ہڈیوں میں سنسنی دوڑانے والی ویڈیو تھی، کیوں کہ ٹرک گیس سلنڈرز سے بھرا ہوا تھا اور اگر ٹرک آگے پہاڑی سے ٹکرا جاتا تو کوئی بھی بڑا حادثہ ہو سکتا تھا، اس لیے ڈرائیور نے پہلے بد حواسی میں سامنے سے ٹرک کو روکنے کی کوشش کی۔

بعد ازاں، ڈرائیور نے حاضر دماغی سے کام لیتے ہوئے ٹرک کا رخ بدلنے کے لیے ٹرک کے کھلے دروازے سے اسٹیئرنگ گھمانے کی مسلسل کوشش کی، اس سے پہلے کہ ٹرک ڈھلوان پر پہاڑی تک پہنچتا، ڈرائیور اسے روکنے میں کامیاب ہو گیا۔

معلوم ہوا کہ ٹرک ڈرائیور نے ٹرک کو نیوٹرل موڈ میں چھوڑ دیا تھا، لیکن اچانک وہ ناقابل توجیہہ طور پر گیئر سے نکل گیا، تاہم ڈرائیور اسے پہاڑی سے ٹکرانے سے قبل روکنے میں کامیاب ہو گیا ورنہ کوئی بھی بڑا حادثہ ہو سکتا تھا۔

ویڈیو دیکھنے والے صارفین نے ڈرائیور کی بہادری کو سراہا، لوگوں نے اس پر کمنٹس بھی کیے، ایک صارف نے لکھا ڈرائیور نے شان دار کام کیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں