The news is by your side.

Advertisement

مسلم مخالف ٹویٹ: ٹوئٹر نے کنگنا رناوت کی بہن کا اکاؤنٹ معطل کر دیا

ممبئی: سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر نے بالی ووڈ کی ادکارہ کنگنا رناوت کی بہن رنگولی چندل کا اکاؤنٹ معطل کر دیا ہے۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق ٹویٹر انتظامیہ کو رنگولی چندل کا اکاؤنٹ نفرت انگیز متنازعہ پوسٹ کی وجہ سے معطل کرنا پڑ گیا، کنگنا کی بہن کی پوسٹ نے انٹرنیٹ کے صارفین کو بھی غم و غصے پر مبنی رد عمل دکھانے پر مجبور کر دیا۔

رنگولی چندل اکثر و بیش تر ایسے ٹویٹ کرتی رہتی ہیں جن کی وجہ سے تنازعات کھڑے ہوتے ہیں، حالیہ ٹویٹ میں رنگولی نے مراد آباد میں پولیس اہل کاروں اور طبی عملے پر پتھراؤ کے واقعے کا ذکر کرتے ہوئے تبلیغی جماعت کے حوالے سے نہایت نفرت انگیز لہجہ اختیار کیا۔

کنگنا کی بہن کے ٹویٹ نے، جو نفرت انگیز اور نہایت فضول الفاظ سے بھرا ہوا تھا، ٹویٹر پر زبردست غصے کو جنم دیا، متعدد صارفین نے ان کا ٹویٹ ممبئی پولیس اور ٹویٹر انتظامیہ کو ٹیگ کر کے اس کے خلاف ایکشن لینے کا مطالبہ کیا۔

اس سے قبل 12 اپریل کو بھی رنگولی چندل نے 2024 کے بھارتی انتخابات کے حوالے سے لکھا تھا کہ غیر ضروری طور پر ملکی ذرایع ضائع نہ کیے جائیں، نتیجہ تو ویسے بھی نریندر مودی کی جیت کی صورت میں نکلنا ہے اس لیے انتخابات معطل کیے جائیں اور مودی کی جیت کا اعلان کیا جائے۔

یہ معلوم نہیں ہو سکا ہے کہ رنگولی کا اکاؤنٹ کس ٹویٹ کی بنیاد پر معطل کیا گیا ہے، تاہم صارفین نے اس پر نہایت خوشی کا اظہار کرتے ہوئے اسے خوش آئند قرار دیا۔ یاد رہے کہ ماضی میں رنگولی چندل پر تیزاب سے حملہ کیا گیا تھا جس کی وجہ سے ان کا چہرہ جل کر خراب ہو چکا ہے۔

فلم میکر ریما کگتی نے بھی رنگولی کا نفرت انگیز ٹویٹ ممبئی پولیس کو ٹیگ کرتے ہوئے ایکشن کا مطالبہ کیا، اداکارہ اور اینکر کبریٰ سیت نے بھی یہی مطالبہ کیا اور لکھا کہ انھوں نے رنگولی کو ٹویٹر پر بلاک کر دیا ہے۔

خیال رہے کہ ٹویٹر نے رنگولی چندل کا اکاؤنٹ نفرت پھیلانے پر معطل کر دیا ہے، انھوں نے مراد آباد میں کرونا وائرس کے سلسلے میں پیش آنے والے ایک واقعے کے تناظر میں تبلیغی جماعت کے بارے میں نہایت نفرت انگیز زبان کا استعمال کرتے ہوئے لکھا تھا کہ ان سب کو ایک قطار میں کھڑے کر کے گولی مار دینی چاہیے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں