site
stats
عالمی خبریں

امریکہ کا میانمارپرپابندیاں عائد کرنے پرغور

Myanmar

واشنگٹن : امریکی محکمہ خارجہ کا کہنا ہے کہ روہنگیا مسلمانوں پر مظالم کے باعث امریکہ میانمار پر پابندیاں عائد کرنے پرغور کررہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق امریکی محکمہ خارجہ نے میانمار میں روہنگیا مسلمانوں کے خلاف کارروائیوں پر تشویش کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ روہنگیا مسلمانوں پر مظالم کے باعث میانمار پر پابندیاں لگائی جاسکتی ہیں۔

پاکستان آنے سے قبل گزشتہ روز امریکی وزیرخارجہ ریکس ٹلرسن کا کہنا تھا کہ میانمار میں روہنگیا مسلمانوں کے ساتھ ہونے والے سلوک پر امریکہ کو تشویش ہے۔

ریکس ٹلرسن کا کہنا تھا کہ عالمی قوانین کی روشنی میں اقلیتوں کے ساتھ امتیازی سلوک کے خلاف میانمار پر محدود پابندیاں بھی زیرغور ہیں۔


روہنگیا میں بستیاں جلانے اورفورسزکےتشدد پرتشویش ہے‘ امریکہ


خیال رہےکہ گزشتہ ماہ امریکہ نے میانمار میں روہنگیا مسلمانوں کی گاؤں جلانے اور فورسز کی جانب سے تشدد پر سخت تشویش کا اظہار کیا تھا۔

یاد رہے کہ گزشتہ ماہ 5 ستمبر کو میانمار کے لیے اقوام متحدہ کی نمائندہ خاص کا کہنا تھا کہ نوبل انعام یافتہ خاتون مسلم نسل کشی کی ذمہ دار کیا آنگ سان سوچی کوبے حسی کا انعام ملنا چاہیے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top