The news is by your side.

Advertisement

امارات: ذہین طلبہ اور ان کے اہل خانہ کو گولڈن اقامہ دینے کا اعلان

دبئی: متحدہ عرب امارات نے دنیا بھر سے ہائی اسکول کے غیر معمولی گریجویٹس کو ان کے اہل خانہ سمیت رہائش کا گولڈن اقامہ دینے کا اعلان کر دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق یو اے ای کی حکومت نے پیر کو ہائی اسکول کے ٹاپرز کو ان کی فیملیز سمیت 10 سالہ رہائشی ویزا ’گولڈن ریزیڈنسی‘ دینے کا اعلان کیا ہے، گولڈن ریزیڈنسی ان طلبہ کو دی جائے گی جنھوں نے اوسطاً کم سے کم 95 فی صد شرح حاصل کی ہو۔

بتایا گیا ہے کہ ان طلبہ کا تعلق ملک کے اندر سے بھی ہو سکتا ہے اور ملک سے باہر بھی غیر معمولی کارکردگی دکھانے والے طلبہ کو گولڈن ویزا دیا جائے گا۔

جن طلبہ کے سرکاری یا پرائیویٹ ہائی اسکولز کے سرٹفکیٹس میں پچانوے فی صد نمبرز ہوں، یونیورسٹی طلبہ بھی ان میں شامل ہوں گے، اور جن کا مجموعی جی پی اے 3.75 سے کم نہ ہو، یا مخصوص سائنسی مضامین میں اس کے مساوی ہو، نہ صرف انھیں بلکہ ان کے خاندان کو بھی ویزا دیا جائے گا۔

اماراتی اخبار خلیج ٹائمز کے مطابق یہ اقدام ہونہار طلبہ کی کوششوں اور ان کے خاندانوں کو سراہنے کے لیے اٹھایا گیا ہے۔

یو اے ای حکومت کی جانب سے یہ بھی کہا گیا ہے کہ یہ فیصلہ باصلاحیت افراد کے لیے پرکشش اور حوصلہ افزا ماحول پیدا کرنا اور یو اے ای کی ترقی کا حصہ بننے کے لیے غیر معمولی اذہان اور صلاحیتوں کے مالک افراد کو راغب کرنے کی حکومتی ہدایات کے مطابق ہے۔

گولڈن ریزیڈنسی ویزے کے لیے درخواستیں امارات اسکولز اسٹیبلشمنٹ کے ذریعے جمع کروانی ہوں گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں