لندن میں غیرقانونی اسلحہ فیکٹری پکڑی گئی، 3 افراد گرفتار illegal gun factory uk police
The news is by your side.

Advertisement

لندن میں غیرقانونی اسلحہ فیکٹری پکڑی گئی، 3 افراد گرفتار

لندن: برطانوی پولیس نے سسیکس کاؤنٹی میں کامیاب کارروائی کرتے ہوئے غیرقانونی اسلحہ فیکٹری پکڑلی، فیکٹری سے تین افراد کو گرفتار کرلیا گیا ہے۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق برطانوی پولیس نے سسیکس کاؤنٹی میں غیرقانونی اسلحہ فیکٹری پکڑلی، جنوبی لندن ہیلشم میں فیکٹری سے تین افراد کو گرفتار کرلیا گیا ہے، فیکٹری سے بڑی تعداد میں اسلحہ اور گولیاں برآمد کرلی گئی ہیں۔

ڈپٹی ڈائریکٹر کرائم ایجنسی کرس فاریمنڈ کا کہنا ہے کہ برآمد اسلحے کا معائنہ کیا جارہا ہے، آپریشن مقامی پولیس، نیشل کرائم ایجنسی کی کاشوں کے باعث عمل میں آیا ہے۔

ڈپٹی ڈائریکٹر کرائم ایجنسی کرس فاریمنڈ کے مطابق ہم نے کامیاب کارروائی کرتے ہوئے اسلحہ بنانے والے گروہ کو روکا ہے ہوسکتا ہے کہ ملزمان اسلحہ دہشت گردی کی وارداتوں میں استعمال کرتے جبکہ گرفتار ملزمان سے مزید تفتیش جاری ہے۔

برطانوی میڈیا کے مطابق غیرقانونی اسلحہ فیکٹری سے گرفتار ہونے والے مقامی ملزمان کو برائٹن مجسٹریٹ کورٹ میں پیش کیا گیا ہے۔

مزید پڑھیں: لندن میں ایک اور فائرنگ کا واقعہ، 2 افراد زخمی

واضح رہے کہ لندن میں فائرنگ اور پرتشدد واقعات میں اضافہ دیکھنے میں آیا ہے گزشتہ روز بھی شمالی لندن کے علاقے رینزرلین میں ٹیوب اسٹیشن کے قریب فائرنگ ہوئی تھی جس کے نتیجے میں 2 افراد زخمی ہوگئے تھے۔

برطانوی پولیس کا کہنا تھا کہ واقعے کے فوری بعد دو مشتبہ افراد کو حراست میں لے لیا گیا ہے، جن میں سے ایک کی عمر اٹھارہ جبکہ دوسرے کی پچیس سال ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں