22.3 C
Ashburn
اتوار, مئی 26, 2024
اشتہار

قتل کی سازش، یوکرینی صدر کا اہم فیصلہ

اشتہار

حیرت انگیز

یوکرین کے صدر زیلنسکی نے ریاستی محافظ کے سربراہ کو برطرف کر دیا۔

زیلنسکی نے ریاستی محافظوں کے سربراہ کو ان الزامات کے بعد برطرف کر دیا ہے کہ دو ارکان جنگجو یوکرین کے سربراہ مملکت کو قتل کرنے کی سازش میں ملوث تھے۔

زیلنسکی نے ریاستی محافظوں کے سابق رہنما Serhiy Rud کو برطرف کر دیا جب ریاستی سیکورٹی سروس (SBU) نے اس ہفتے کے شروع میں کہا کہ اس نے زیلنسکی اور دیگر اہم اہلکاروں کے خلاف قتل کی سازش کا پتہ لگایا ہے۔

- Advertisement -

ایس بی یو نے کہا کہ ان سازش کا مقصد روسی صدر ولادیمیر پوتن کے لیے ایک "تحفہ” ہونا تھا جو کہ وہ نئی مدت کے لیے صدر کے عہدے کا حلف اٹھا رہے تھے۔

ایس بی یو نے ایک بیان میں کہا کہ اس نے روس کی فیڈرل سیکیورٹی سروس (ایف ایس بی) کے ذریعے چلائے جانے والے ایجنٹوں کے نیٹ ورک کو بے نقاب کیا ہے جس کا مقصد زیلنسکی اور دیگر سینئر یوکرائنی سیاسی اور فوجی حکام کو قتل کرنا تھا۔

ایس بی یو نے کہا کہ یوکرین کے اسٹیٹ گارڈ کے دو کرنل، جو اعلیٰ حکام کی حفاظت کرتے ہیں کو روس کی طرف سے تیار کیے گئے منصوبے کو نافذ کرنے کے لیے غداری کے شبے میں گرفتار کیا گیا۔

بیان میں کہا گیا ہے کہ روس نے زیلنسکی کی حفاظتی تفصیلات کے قریب افراد کی شناخت کے لیے کام کیا تھا اس نے مزید کہا کہ فروری 2022 میں یوکرین پر روس کے حملے سے پہلے کرنل بھرتی کیے گئے تھے۔

ایس بی یو کے بیان میں کہا گیا ہے کہ ان دونوں کو صدارتی گارڈ کے قریب کسی ایسے شخص کو تلاش کرنے کا کام سونپا گیا تھا جو زیلینسکی کو یرغمال بنائے اور بعد میں اسے مار ڈالے تاہم یہ نہیں بتایا کہ مبینہ سازش کو کب ناکام بنایا گیا تھا۔

Comments

اہم ترین

مزید خبریں