The news is by your side.

Advertisement

کمرے سے سیدھا سوئمنگ پول پہنچانے والا منفرد ہوٹل

ایجیئن: بحریہ ایجئین کے جزیرے سینتورینی میں سیاحوں کو متاثر کرنے کے لیے اپنی نوعیت کا انوکھا ہوٹل کھولا گیا ہے جس کی انفرادیت یہ ہے کہ قیام کرنے والا شخص کمرے سے سیدھا سوئمنگ پول میں جاسکتا ہے۔

العربیہ ڈانٹ نیٹ کے مطابق یونان اور ترکی کے درمیان بحیرہ ایجیئن میں واقع جزیرہ سینتورینی میں اپنی نوعیت کا ایک منفرد ہوٹل ہے جہاں کمروں میں یہ سہولت موجود ہے کہ آپ ناقابل یقین راستے (سرنگ) کے ذریعے کمروں سے براہ راست سوئمنگ پول تک پہنچ سکتے ہیں۔

سیاحوں کو متاثر کرنے کے لیے ہوٹل کی انتظامیہ نے کمروں میں موجود غسل خانوں میں سرنگیں بنا رکھیں ہیں، ہوٹل میں قیام کرنے والا شخص جب غسل خانے پہنچتا ہے تو اُسے یہ خفیہ راستہ نظر آتا ہے۔

اپنی نوعیت کے منفرد ہوٹل میں قیام کرنے والے مہمان کھلے آسمان میں جائے بغیر سیدھا سوئمنگ پول پہنچتے ہیں اور اسی راستے سے کمرے میں واپس آتے ہیں۔

منتظمین کی جانب سے سوئمنگ پول پر نہانے کے علاوہ دیگر سرگرمیوں اور مطالعے کی بھی اجازت دی گئی ہے جہاں قیام کرنے والے حضرات سکون سے بیٹھ کر کتابیں بھی پڑھ سکتے ہیں۔ ہوٹل کے ایک کمرے کا کرایہ 491 برطانوی پاؤنڈ یعنی پاکستانی روپے کے حساب سے تقریباً 70 ہزار روپے کے قریب بنتا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں