The news is by your side.

Advertisement

امریکا کی بھارت نوازی، مذہبی آزادی پر تشویش والے ممالک میں شامل نہیں کیا گیا

واشنگٹن: امریکا کی بھارت نوازی ایک بار پھر سامنے آ گئی ہے، بھارت کو مذہبی آزادی پر تشویش والے ممالک میں شامل نہیں کیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق مذہبی آزادی کی خلاف ورزی کرنے والے ممالک کی نئی فہرست جاری کر دی گئی ہے، امریکا نے بھارت کو مذہبی آزادی پر تشویش والے ممالک میں شامل نہیں کیا، بھارت کا نام واچ لسٹ میں بھی شامل نہیں کیا گیا۔

دوسری طرف پاکستان، چین، سعودیہ عرب اور ایران کو سب سے زیادہ خدشات والے ممالک میں شامل کر دیا گیا ہے، جب کہ برما، اریٹیریا، شمالی کوریا، تاجکستان، اور ترکمانستان بھی خدشات والے ممالک میں شامل کیے گئے ہیں۔ روس، ازبکستان، نائجیریا اور کیوبا کو اسپیشل واچ لسٹ میں شامل کیا گیا ہے۔

امریکی وزیر خارجہ مائیک پومپیو نے کہا ہے کہ مذہبی آزادی امریکی محکمہ خارجہ کی اوّلین ترجیح ہے، دنیا بھر میں مذہبی آزادی کے لیے اپنی مہم جاری رکھیں گے، ہر شخص کو مذہب کے حوالے سے مکمل آزادی ہونی چاہیے۔

خیال رہے کہ بھارت کی مودی سرکار نے مسلمان مخالف شہریت کا متنازع قانون پاس کر لیا ہے، جس کے بعد بھارت میں پر تشدد مظاہروں کا سلسلہ شروع ہو گیا ہے، ریاستی پولیس مظاہرین پر بد ترین تشدد کا مظاہرہ کر رہی ہے۔

اس سے قبل وادیٔ جموں و کشمیر کی خصوصی حیثیت کا خاتمہ کر کے مودی سرکار نے لاکھوں کشمیری مسلمانوں کو کرفیو اور لاک ڈاؤن کے ذریعے محصور بنا کر بنیادی حقوق سے محروم کر دیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں