The news is by your side.

Advertisement

لپ بام کے 5 حیرت انگیز کمالات

لپ بام عموماً روز مرہ استعمال کی جانے والی ایک عام شے ہے جو ہونٹوں کو خشک اور پپڑی زدہ ہونے سے محفوظ رکھتی ہے۔

تاہم اس بنیادی کام کے علاوہ بھی لپ بام بہت سے حیرت انگیز کمالات سر انجام دے سکتی ہے جن کے بارے میں بہت کم لوگوں کو علم ہوتا ہے۔ آئیں ان حیرت انگیز کمالات کے بارے میں جانیں۔


انگلی میں پھنسی انگوٹھی

انگلی کے سائز سے چھوٹی انگوٹھی بعض اوقات پہن تو لی جاتی ہے مگر اسے اتارنے میں نہایت مشکل ہوتی ہے۔

اس مشکل سے چھٹکارہ پانے کے لیے انگلی اور انگوٹھی پر صابن لگانے سمیت بے شمار گھریلو ٹوٹکے موجود ہیں لیکن لپ بام ان میں سب سے زیادہ آسان اور فوری نتائج دے سکتی ہے۔

لپ بام کو اچھی طرح انگوٹھی پر لگائیں، انگوٹھی باآسانی اتر آئے گی۔


نزلہ زکام کے دوران

اگر نزلہ زکام کی وجہ سے ناک کے آس پاس کی جلد خشکی یا اکڑاؤ کا شکار ہے تو ایسی جلد کو آرام پہنچانے کے لیے لپ بام نہایت معاون ثابت ہوسکتی ہے۔

لیکن یاد رکھیں کہ نزلے کے دوران منٹ کی لپ بام استعمال کرنے سے گریز کریں ورنہ یہ آپ کے نزلے کو اور بڑھا دے گی۔


نئے جوتوں کو آرام دہ بنانا

ہمارے پاؤں بعض اوقات نئے جوتوں سے فوری طور پر مطابقت نہیں کر پاتے اور یہ جوتے ہمارے پاؤں کو کاٹنے لگتے ہیں جس سے شدید تکلیف ہوتی ہے اور چلنا پھرنا محال ہوجاتا ہے۔

لیکن بے فکر رہیں، ایسی صورت میں لپ بام جلد کی متاثرہ جگہ اور جوتے کے کاٹنے والے حصے پر لگائیں، آپ فوری طور پر آرام محسوس کریں گے۔


زپ کو رواں کریں

جیکٹس یا لباس میں لگی ہوئی زپ بعض اوقات اٹکنے یا کسی اور وجہ سے اپنی جگہ سے ہلنے سے انکار کردیتی ہے۔ ایسی صورت میں زپ کے مذکورہ مقام پر لپ بام استعمال کریں، زپ فوری طور پر درست اور رواں ہوجائے گی۔


بالوں کو چمکائیں

جلدی میں کہیں جانا ہے اور آپ کے بال روکھے اور بکھرے ہوئے لگ رہے ہیں؟ گھبرائیں مت، بالوں میں کنگھا کرنے سے قبل ہیئر برش پر لپ بام لگائیں اور اس برش کو جڑوں سے بچاتے ہوئے صرف بالوں کے اوپری حصے اور اور سروں پر کریں۔

لپ بام سے عارضی طور پر آپ کے بالوں میں چمک اور نمی پیدا ہوجائے گی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں