The news is by your side.

Advertisement

امن کی فضا یقینی بنانے کے لیے ہرممکن اقدام کیا گیا ہے، وزیراعلیٰ پنجاب

لاہور: وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار کا کہنا ہے کہ دشمن ملک میں عدم استحکام پیدا کرنے کی سازش کر رہا ہے، سب نے مل کر دشمن کے مذموم عزائم کو ناکام بنانا ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا کہ امن کی فضا یقینی بنانے کے لیے ہرممکن اقدام کیا گیا ہے، مجالس اورجلوسوں کے لیے 4 درجاتی سیکیورٹی کی ہدایات دی ہیں،عزاداروں کی سہولت اور سکیورٹی کے لیے بہترین اقدامات کیے ہیں۔

سردار عثمان بزدار نے کہا کہ دشمن ملک میں عدم استحکام پیدا کرنے کی سازش کر رہا ہے، سب نے مل کر دشمن کے مذموم عزائم کو ناکام بنانا ہے۔

انہوں نے کہا کہ یوم عاشور پروضع سکیورٹی پلان پر100فیصد عمل یقینی بنایا جائے گا، موجودہ حالات میں کوتاہی کی کوئی گنجائش نہیں ہے۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے پولیس فورس اوردیگر عملے کے لیے کھانے پینے کے بہترین انتظامات کی ہدایت کی اور کہا کہ گزشتہ برسوں سے بڑھ کر سکیورٹی انتظامات کیے گئے ہیں۔

سردار عثمان بزدار نے کہا کہ ضابطہ اخلاق کی خلاف ورزی برداشت نہیں کی جائے گی۔

شہدائے کربلا کی یاد، کراچی سمیت مختلف شہروں میں نویں محرم کے ماتمی جلوس برآمد

واضح رہے کہ حضرت امام حسین اور ان کے ساتھیوں کی لازوال قربانی کی یاد میں آج شہر شہر میں نویں محرم کے مرکزی جلوس اپنے مقررہ راستوں پر رواں دواں ہے، اس موقع پر سیکیورٹی کے سخت ترین انتظامات ہیں، کراچی سمیت کئی شہروں میں ڈبل سواری بند ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں