The news is by your side.

Advertisement

وینزویلا بحران، حکومت اور اپوزیشن مذاکرات کے لیے تیار

کراکس: وینزویلا میں جاری سیاسی بحران کے خاتمے کے لیے حکومت اور اپوزیشن مذاکرات کے لیے تیار ہوگئے، بات چیت رواں ہفتے ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق وینزویلا میں سیاسی بحران کے باعث ملکی معاشی صورت حال بھی ابتر ہے، مذاکرات کے ذریعے حل نکالنے کی کوشش کی جائے گی۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق وینزویلا کے خود ساختہ صدر جون گائیڈو نے ملکی حکومت کو ٹف ٹائم دے رکھا ہے، جبکہ آئینی صدر نکولاس مادورو کی جانب سے مخالفین کے خلاف کریک ڈاؤن بھی جاری ہے۔

ناروے حکام کا کہنا ہے کہ اقتصادی بحران اور سياسی عدم استحکام کے شکار ملک وينزويلا ميں حکومت اور اپوزيشن کے مابين ناروے کی ثالثی ميں بات چيت اس ہفتے متوقع ہے۔

ناروے حکام کے مطابق فريقين اس ہفتے بارباڈوس ميں مليں گے اور ملک کو درپيش بحرانوں کا آئينی حل تلاش کريں گے۔ غیر ملکی میڈیا کا کہنا ہے کہ جون گائیڈ مذاکرات کے دوران اپنے رہنماؤں کی رہائی کا بھی مطالبہ رکھیں گے۔

دوسری جانب اقوام متحدہ نے اپنی حالیہ رپورٹ میں انکشاف کیا ہے کہ وینزویلا حکومت جبری طور پر عوامی رائے تبدیل کررہی ہے۔

رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ حکومت کے ہاتھوں عام شہریوں کے ہلاکتوں کی تعداد چونکا دینے والی ہے، مذکورہ رپورٹ اقوام متحدہ کی انسانی حقوق کونسل میں پیش کی جائے گی۔

خیال رہے کہ وینزویلا میں اپوزیشن لیڈر جون گائیڈو کی حمایت دن بہ دن بڑھتی چلی جارہی ہے، امریکا سمیت کئی یورپی ریاستوں نے بھی جون گائیڈو کی حمایت کا اعلان کیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں