The news is by your side.

Advertisement

کمل ہاسن کی ’وکرم‘ نے پہلے ہفتے میں کروڑوں کما لیے

بالی ووڈ اور تامل فلموں کے سپر اسٹار کمل ہاسن کی فلم ’وکرم‘ نے ریلیز کے پہلے ہفتے میں ہی 160 کروڑ بھارتی روپے کمالیے۔

کمل ہاسن کی فلم ’وکرم‘ کو گزشتہ جمعے کے روز ریلیز کیا گیا، لوکیش کناگ راج کی ہدایت کاری میں بننے والی فلم نے پہلے دن بھارت میں ہی 34 کروڑ سے زائد کا بزنس کیا جبکہ فلم کو ہندی اور تامل دونوں زبانوں میں ریلیز کیا گیا ہے۔

بالی ووڈ کی فلموں پر نظر رکھنے والے ناقد ترن آدرش کے مطابق وکرم 200 کروڑ کمانے کے قریب ہے اور بہت جلد ہی 300 کروڑ کا ہندسہ عبور کرے گی۔

فلم میں سپر اسٹار تھالاپتی وجے ’بیسٹ‘ اور اجیت کمار ’ولی مائی‘ کا کردار نبھا رہے ہیں، فلم دیکھ کر مداحوں کا کہنا ہے کہ یہ یش کی کے جی ایف چیپٹر 2 سے اچھی فلم ہے۔

لوکیش کناگ راج کی تحریر اور ہدایت کاری میں بننے والی فلم میں مرکزی کردار میں ہاسن کے علاوہ، ایکشن تھرلر میں وجے سیتھوپتی اور فہد فاصل اہم کرداروں میں شامل ہیں ہیں۔

تنقیدی طور پر سراہا جانے والا ٹائٹل ‘ایک بلیک آپس اسکواڈ کی پیروی کرتا ہے جس کی سربراہی امر (فاضل) نقاب پوش چوکیداروں کا سراغ لگاتی ہے جب کہ اسے ویٹی وگائیرا نامی منشیات کے گروہ کے بارے میں معلوم ہوتا ہے جس کی سربراہی سندھانم (سیتھوپتی) کرتی ہے جو لاپتہ منشیات کو تلاش کرنا چاہتا ہے اور اپنے باس کو پہنچایا۔

یہ بات قابل ذکر ہے کہ اس فلم نے پہلے ہی ٹی وی اور ڈیجیٹل رائٹس کی فروخت میں 200 کروڑ سے زیادہ کی کمائی کی تھی جس کی وجہ سے یہ ہندوستانی سنیما کی سب سے بڑی ڈیلز میں سے ایک ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں