The news is by your side.

حکام کو گن پوائنٹ پر یرغمال بنا کر سڑک کی مرمت کروائی گئی

بھارت کے ایک گاؤں میں مقامی افراد نے خراب سڑک پہ ہونے والے حادثات سے تنگ آ کر حکام کو گن پوائنٹ پر یرغمال بنایا اور ان سے سڑک کی مرمت کروائی۔

بھارتی میڈیا کے مطابق واقعہ بھارتی شہر گرو گرام سے ملحقہ ایک گاؤں نورنگ پور میں پیش آیا جو گروگرام کی مقامی انتظامیہ کے زیر اتنظام ہے۔

گروگرام میٹرو پولیٹن ڈویلپمنٹ اتھارٹی کے سرکاری اہلکار ایک پرائیوٹ کنٹریکٹر کے ساتھ ایک اور قریبی سڑک کی تعمیر میں مصروف تھے جب 30 کے قریب گاؤں والے وہاں پہنچے اور سرکاری اہلکاروں کو گن پوائنٹ پر یرغمال بنا لیا۔

اس کے بعد وہ انہیں اپنے گاؤں کے قریب لے گئے اور وہاں کی ٹوٹی ہوئی سڑک کی راتوں رات مرمت کروائی۔

واقعے کے بعد پولیس نے 30 افراد پر مقدمہ درج کر کے انہیں گرفتار کرلیا، پولیس کا کہنا ہے کہ واقعے کا مرکزی کردار ہوشیار سنگھ نامی شخص ہے جو ایک پیٹرول پمپ کا مالک ہے اور وہ اپنے پمپ کے سامنے کی سڑک تعمیر کروانا چاہتا تھا۔

تاہم ہوشیار سنگھ نے ان الزامات کی تردید کرتے ہوئے کہا ہے کہ گاؤں والے خستہ حال سڑک سے پریشان تھے، پچھلے چند ماہ میں ٹوٹی سڑک پر 20 کے قریب حادثات پیش آچکے ہیں۔

ہوشیار سنگھ کا یہ بھی کہنا ہے کہ مقامی انتظامیہ کو بارہا سڑک تعمیر کرنے کی درخواست دی گئی لیکن انہوں نے توجہ نہیں دی۔

پولیس کے مطابق واقعے کے ذمہ دار افراد نے سرکاری اہلکاروں پر تشدد بھی کیا ہے لہٰذا ان پر سنگین نوعیت کے چارجز عائد کیے گئے ہیں۔ مذکورہ افراد سرکاری مشینری کو اپنے ساتھ لے گئے اور اہلکاروں سے زبردستی کام کروایا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں