The news is by your side.

Advertisement

سالے کی چھیڑ چھاڑ سے پریشان دلہا طیش میں آگیا! پھر کیا ہوا؟ دلچسپ ویڈیو دیکھیں

بھارت میں ہونے والی شادیاں تفریح اور مزاح سے بھرپور ہوتی ہیں کیوں کہ ان شادیوں میں اکثر رسومات کی ادائیگی کے دوران ایسے واقعات رونما ہوجاتے ہیں جن کی ویڈیوز سوشل میڈیا پر شیئر ہوتی ہیں تو صارفین کو کِھل کِھلا کر ہنسنے پر مجبور کردیتی ہیں۔

انٹرنیٹ پر وائرل ہونے والی اکثر ویڈیوز میں دیکھا گیا ہے کہ شادی کے روز دلہا دلہن دونوں عجیب ہیجانی کیفیت میں مبتلا ہوتے ہیں اور ایسی حالت میں اگر کوئی انہیں غیر ضروری پریشان کرے تو وہ شدید طیش میں آجاتے ہیں۔

ایسی ہی ایک اور ویڈیو بھارت کی ریاست اترپردیش کے علاقے امروہہ سے وائرل ہوئی ہے جس میں دلہن کا بھائی اپنے بہنوئی (دلہا) کو غیرضروری تنگ کررہا ہے، جو اسے بہت مہنگا پڑا۔

ویڈیو میں نظر آرہا ہے کہ دلہا اور دلہن اسٹیج پر بیٹھے ہوئے ہیں اور دلہن کا بھائی اپنے بہونی کے رخسار (گال) کھینچ کر پریشان کررہا ہے، جس پر دلہا نے اسے روکنے کی کوشش کی تاہم وہ اپنی حرکت سے باز نہ آیا۔

سالے کے حد سے زیادہ تنگ کرنے پر دلہا غصّے بھپر گیا اور اس نے کھڑے ہوکر اپنے سالے کو پیٹنا شروع کردیا، نئے نویلے دلہا کے ہاتھوں سالے کی پٹائی دیکھ کر تقریب میں شریک ہر شخص حیران رہ گیا۔

یہ بھی پڑھیں : دلہا کے نخرے دیکھ کر دلہن طیش میں آگئی، دلچسپ ویڈیو وائرل

نکاح کے دوران دُلہا کے غلط عربی تلفظ سے مولوی کو ہوا شک، حیرت انگیز انکشاف!

شادی کی تقریب میں بڑے نوالے کھانے والی خاتون کے قریب کیمرہ آگیا، دلچسپ ویڈیو

انسٹاگرام پر تیزی سے پھیلنے والی ویڈیو پر صارفین کی جانب سے دلچسپ تبصرے جاری ہیں، ایک صارف نے لکھا کہ ‘ دلہا بیچارہ پریشان تھا اور اوپر سے تنگ کیا گیا تو اس نے سالے کو پیٹ دیا جب کہ ایک اور صارف نے طنزً لکھا کہ ‘ اس دنیا سے ایسا وائرس کبھی نہیں جائے گا’۔

Comments

یہ بھی پڑھیں