The news is by your side.

Advertisement

جنگلی ہاتھی 5اسٹار لگژری ہوٹل کا مہمان بن گیا، دلچسپ ویڈیو دیکھیں

کولمبو: آپ نے مہنگے ترین فائیو اسٹار ہوٹل میں امیرترین افراد کو ہی جاتا دیکھا ہوگا لیکن سری لنکا میں ایک ایسا جنگی ہاتھی ہے جو لگژری ہوٹل کا مہمان بن چکا ہے۔

تفصیلات کے مطابق سری لنکا میں ’’جیٹونگ‘‘ نامی 5اسٹار ہوٹل کی ایک ایسی ویڈیو وائرل ہوئی جس میں دیکھا جاسکتا ہے کہ ایک جنگلی ہاتھی کس طرح ہوٹل کے اندرونی حصے میں داخل ہوا اور چیزوں سے چھیڑ چھاڑ کی۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق ’’ناٹا کوٹا‘‘ نامی یہ ہاتھی روزانہ کی بنیاد پر ہوٹل کا رخ کرتا ہے اور ہوٹل کے گراؤنڈ میں ہی پڑاؤ ڈالتا ہے، تاہم عملے کی نااہلی یا پھر غیرتوجہی کے باعث جانور ہوٹل کے اندرونی حصے میں داخل ہوگیا، ہوٹل میں رہائش پذیز شخص نے ویڈیو بنائی جو سوشل میڈیا پر وائرل ہوئی۔

ہاتھی سب سے پہلے ہوٹل کی سیڑیوں کے پاس آیا وہاں سے وہ لائج ایریا میں گیا بعد ازان لوبی کے اطراف موجود لیمپ کے ساتھ چھیڑ چھاڑ کی اور زمین پر پٹخ کر توڑ دیا۔ وائرل ہونے والی اس ویڈیو کو اب تک ڈھائی ملین افراد دیکھ چکے ہیں۔

ہوٹل انتظامیہ نے اپنے وضاحتی بیان میں کہا ہے کہ یہ ہاتھی 2017 سے اس ہوٹل کے گراؤنڈ میں آتا ہے لیکن ایسا پہلی بار ہوا کہ جانور ہوٹل میں داخل ہوا، رہائش پذیر شہریوں سے گزارش ہے کہ ہاتھی کا احترام کریں اور اپنی جان کی حفاظت کرتے ہوئے مخصوص فیصلہ رکھیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں