اللہ کے مہمانوں کی خدمت کے لیے ہر ممکن کوشش کریں گے، جنرل القحطانی gen-al-qahtani
The news is by your side.

Advertisement

عازمین حج کی خدمت کے لیے ہر ممکن کوشش کریں گے، جنرل القحطانی

ریاض : جنرل سعید القحطانی نے کہا ہے کہ سیکیورٹی فورسز نے مدینہ منورہ، مکۃ المکرمہ اور دیگر مقامات مقدسہ سمیت حج سے متعلق علاقوں میں سیکیورٹی کا آغاز کردیا ہے اور حجاج کرام کی حفاظت کے لیے تمام وسائل کو برائے کار لائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق سعودی عرب میں حج مناسک کی ادائیگی کے لیے آنے والے عازمین کی سیکیورٹی اور مقامات مقدسہ کی حفاظت کے لیے بنائی گئی ایمرجنسی سیکیورٹی فورس کی صلاحیتوں کا گذشتہ روز عملی مظاہرہ کیا گیا جس میں مملکت کے وزیر داخلہ و سپریم حج کمیٹی کے سربراہ شہزادہ عبد العزیز بن سعود نے خصوصی شرکت کی۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ سعودی عرب کے وزیر داخلہ شہزادہ عبدالعزیز بن سعود سیکیورٹی فورسز کی تیارتی کا جائزہ لینے ایمرجنسی سیکیورٹی فورس کے مرکز پہنچے تو مکہ المکرمہ کے نائب گورنر شہزادہ عبداللہ بن بندر سمیت دیگر حکام نے وزیر داخلہ کا استقبال کیا۔

غیر ملکی میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے حج سیکیورٹی کونسل کے سربراہ جنرل سعید القحطانی کا کہنا تھا کہ سیکیورٹی فورسز نے مدینہ منورہ اور مکہ مکرمہ اور دیگر مقامات سمیت حج مناسک سے متعلق تمام راستوں اور علاقوں میں حفاظتی سرگرمیوں کا آغاز کردیا ہے۔

جنرل سعید القحطانی کا کہنا تھا کہ سعودی عرب کی عوام اور حکام شاہ سلمان بن عبدالعزیز کی سربراہی میں اللہ کے مہمانوں کی راحت و آرام کےلیے تمام اشیاء کی فراہمی کے لیے کوشاں ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ  حج سیکیورٹی کمیٹی کے سربراہ کا مؤقف تھا کہ حج کی ادائیگی کے سعودیہ آنے والے حجاج کرام کی حفاظت و سلامتی کےلیے تمام تر وسائل کو برائے کار لایا جائے گا۔

غیر  ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ سعودی وزیر داخلہ شہزدہ عبدالعزیز بن سعود کی ایمرجنسی فورس کے مرکز پہنچنے کے بعد سیکیورٹی فورسز کے اہلکاروں، عسکری گاڑیوں اور طیاروں نے کسی بھی ہنگامی صورتحال سے نمٹنے کے لیے اپنی پیشہ ورانہ صلاحتیوں کا عملی مظاہرہ کیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں