The news is by your side.

Advertisement

خاتون نے خالی ہاتھوں سے خطرناک سانپ پکڑ لیا، رونگٹے کھڑے کردینے والا منظر

ہنوئی: ویتنام میں ایک بہادر خاتون نے خالی ہاتھوں سے خطرناک سانپ پکڑ لیا، جس کی ویڈیو سوشل میڈیا پر تیزی سے وائرل ہو گئی۔

تفصیلات کے مطابق انٹرنیٹ پر ایک ویڈیو گردش کر رہی ہے، اس ویڈیو میں ایک خاتون سانپ پکڑتی دکھائی دے رہی ہے اور یہ خطرناک کام کرتے ہوئے اس کے چہرے پر پسینہ بھی نہیں آیا۔

ویتنام کے ایک علاقے فوتھام میں اس خاتون نے یہ کارنامہ خالی ہاتھوں سے انجام دیا، آس پاس لوگ بھی موجود تھے جو اس واقعے کی ویڈیو بنا رہے تھے، ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ ایک کچھ ہی فاصلے پر ایک کار کھڑی ہے اور ایک شخص ویڈیو بنا رہا ہے۔

ویڈیو شیئر کرنے والے لکھا کہ ہم سڑک پر جا رہے تھے کہ یہ منظر دیکھا، خاتون ایک بڑا سانپ پکڑنے کی کوشش کر رہی تھی، ہم نے رکنے کا فیصلہ کیا اور اس منظر کو ریکارڈ کرنے لگے، یہ بہت خطرناک کام تھا جو وہ خاتون کر رہی تھی۔

سانپ پکڑتے وقت خاتون نے کوئی حفاظتی اقدامات نہیں کیے تھے، سوائے ایک فیس ماسک کے، جو ان دنوں دنیا بھر میں لوگ کرونا وبا کی وجہ سے پہنے رہتے ہیں، خاتون نے جیسے ہی سانپ کو اس کے سر سے پکڑا، اس نے بے طرح بل کھانا شروع کر دیا۔

یہ منظر بہت خطرناک تھا لیکن خاتون کو ذرا بھی خوف محسوس نہ ہوا، نہ ہی اس نے سانپ کو ڈر کے مارے چھوڑا، حالاں کہ چند ہی منٹ بعد سانپ نے بل کھانا چھوڑ دیا لیکن پھر خاتون کے کمر اور کندھوں کے گرد لپٹنا شروع کر دیا۔

کار سے ویڈیو بنانے والے نے ششدر ہو کر دیکھا کہ خاتون سانپ پکڑ کر مزے سے چلنے لگی، جب کہ سانپ نے اس کی کمر کے گرد کنڈلی ماری ہوئی تھی۔

یہ ویڈیو 21 مئی کو یو ٹیوب پر شیئر کی گئی، تب سے اب تک ایک لاکھ کے قریب لوگ اسے دیکھ چکے ہیں، بڑی تعداد میں لوگوں نے اسے شیئر بھی کیا۔ خیال رہے کہ سانپ ایک ایسا رینگنے والا جانور ہے جس سے لوگ عام طور سے بہت زیادہ ڈرتے ہیں۔

لیکن یہ ویڈیو بتاتی ہے کہ اگر آدمی اپنے خوف پر قابو پا لے تو وہ کسی بھی خطرناک چیز پر بہ آسانی قابو پا سکتا ہے، ویڈیو میں نظر آنے والی خاتون اگر اس وقت جب سانپ آزاد ہونے کے لیے بری طرح بل کھا رہا تھا، ڈر کر چھوڑ دیتی تو یہ سانپ اس کو ڈس بھی سکتا تھا، اور عموماً بہادر لوگ بھی ایسے نازک وقت پر ہاتھ چھوڑ دیتے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں