The news is by your side.

خاتون موت کے منہ سے کیسے بچ گئی، ویڈیو دیکھنے والے بھی دنگ رہ گئے

ایک راہ گیرخاتون تیز رفتار کار اور رکشے کی ٹکر کے بعد اس کے درمیان ہونے کے باجود مکمل طور پر محفوظ رہی، سڑک پر ہونے والے خوفناک حادثے نے دیکھنے والوں کو حیرت زدہ کردیا۔

جسے اللہ رکھے اسے کون چکھے کی کہاوت حقیقت کی دنیا میں کبھی کبھار ہی صادق آتی ہے، اس کہاوت کا ایک زندہ ثبوت حال ہی میں سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی فوٹیج میں دیکھا جاسکتا ہے۔

یہ سی سی ٹی وی فوٹیج سماجی رابطے کی بیشتر ویب سائٹس پر موجود ہے جس میں زندگی اور موت کے کھیل کو بہت قریب سے دیکھا جاسکتا ہے۔

حادثہ اس قدر اچانک ہوا کہ دیکھنے والے دنگ رہ گئے، بھارت کی ایک مصروف شاہراہ پر ایک خاتون سڑک کے کنارے سکون سے اپنے راستے پر چل رہی تھی۔

اسی راستے پر ایک رکشہ ڈرائیور بھی سواری کے انتظار میں کھڑا تھا کہ اچانک سامنے سے ایک تیز رفتار کار بے قابو ہوکر رکشے کے پیچھے آ ٹکرائی۔

زور دار ٹکر کے بعد رکشہ الٹ کر گھسٹتا ہوا دور جاتا ہے اور اسی لمحے کار بھی الٹ کرگرجاتی ہے لیکن خاتون ان دونوں گاڑیوں کے درمیان ہوتے ہوئے بھی بال بال بچ گئی۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ خاتون موت کے منہ سے کس طرح بچ نکلی، اس قدر خوفناک ٹریفک حادثے میں عام طور پر کسی شخص کا بچ جانا کسی معجزے سے کم نہیں۔

سوشل میڈیا پر صارفین ویڈیو دیکھ کر دنگ رہ گئے اور اپنے کمنٹس میں کار ڈرائیور کو شدید تنقید کا نشانہ بنایا،ان کا کہنا تھا کہ بے پرواہ اور غیر ذمہ دار شخص کا ڈرائیونگ لائسنس منسوخ کیا جائے۔

اس فوٹیج کی جگہ اور وقت کا تعین نہیں کیا جا سکا مگراس نے اس کہاوت کو سچ کر دکھایا کہ ’’جسے اللہ نہ مارنا چاہے دنیا کی
کوئی طاقت اس سے زندگی نہیں چھین سکتی۔‘‘

Comments

یہ بھی پڑھیں