The news is by your side.

Advertisement

ٹرمپ نے سی ای او ڈبلیو ڈبلیو ای کو معاشی مشیر مقرر کردیا

واشنگٹن: امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے ورلڈ ریسلنگ انٹرٹینمنٹ (ڈبلیو ڈبلیو ای) کے سی ای او ونس میک مین کو معاشی مشیر مقرر کردیا۔

غیرملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق امریکی صدر نے کرونا وائرس کے پھیلاؤ کے سبب بگڑتی معیشت کو سہارا دینے کے لیے ڈبلیو ڈبلیو ای کی ریسلر اسٹیفنی میک مین کے والد اور سی ای او ونس میک مین کو معاشی مشیر تعینات کردیا۔

معاشی مشیر مقرر کرنے والے دیگر ناموں پر بھی غور کیا گیا تھا، فہرست میں ونس میک مین بھی شامل تھے جن کو ٹرمپ نے بھی زبردست قرار دیا تھا۔

میک مین اس سے قبل این ایف ایل، این بی اے، ایم ایل بی اور این ایچ ایل جیسے کھیلوں کی لیگز کے رہنماؤں کا حصہ رہ چکے ہیں۔

وائٹ ہاؤس کے ترجمان کے مطابق امریکا نے عالمی سطح چند روز بعد لاک ڈاؤن میں رہنے والے شہروں کو دوبارہ کھولنا شروع کیا ہے اور معاشی صورتحال پر پڑنے والے منفی اثرات پر قابو پانے کے لیے ونس میک مین کی خدمات حاصل کی گئی ہیں۔

ڈبلیو ڈبلیو ای، ونس میک مین جنازے میں شراب پی کر پہنچ گئے

ٹیکنالوجی، صحت، مہمان نوازی اور مینوفیکچرنگ جیسی صنعتوں میں کمپنیوں کے رہنماؤں کی ایک بہت بڑی فہرست میں اسپورٹس لیگ کے قائدین کا صرف ایک چھوٹا سا طبقہ ہے جس کے بارے میں ٹرمپ نے کہا کہ معیشت کو پھر سے متحرک کرنے کے نظریات کے لیے ان سے مشورہ کیا جائے گا۔

امریکی صدر نے کہا کہ ہم اپنے کھیلوں کی واپسی کرنا چاہتے ہیں، لہٰذا اس سے اہم بات یہ ہے کہ ہمیں کھیلوں کو واپس لانا ہے بیس بال 14 سال پرانا کھیل ہے لیکن حقیقت میں یہ کھیل دیکھ کر تھک چکا ہوں۔ مجھے زیادہ وقت نہیں ملا میں کہوں گا کہ شاید میں ایک کھیل شوق سے دیکھتا ہوں اور پھر کام پر واپس آجاتا ہوں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں