The news is by your side.

Advertisement

یوٹیوب صارفین بڑے دھچکے کے لیے تیار ہو جائیں

یوٹیوب صارفین بڑے دھچکے کے لیے تیار ہو جائیں، عام ویڈیوز کے بعد اب گوگل کی جانب سے یوٹیوب شارٹس میں بھی اشتہارات دکھانے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

دنیا بھر میں اربوں لوگ یوٹیوب شارٹس دیکھنا پسند کرتے ہیں، تاہم عام ویڈیوز کے بعد اب یوٹیوب شارٹس میں بھی اشتہارات دکھانے سے انھیں دھچکا لگ سکتا ہے۔

گوگل کے چیف بزنس آفیسر فلپ شنڈلر نے منگل کو سرمایہ کاروں کو بتایا کہ یوٹیوب شارٹس (مختصر شکل والی ویڈیو فیچر) پر اشتہارات کی جانچ کی جا رہی ہے۔

بلومبرگ کی رپورٹ کے مطابق فی الحال یوٹیوب شارٹس پر ابتدائی طور پر ایپ انسٹال اور ایسے ہی دیگر اشتہارات دکھائے جائیں گے۔

یاد رہے کہ ٹک ٹاک اور انسٹاگرام کا مقابلہ کرنے کے لیے گوگل کی جانب سے ستمبر 2020 میں یوٹیوب شارٹس کو متعارف کرایا گیا تھا، اور اب کمپنی کا کہنا ہے کہ اس وقت یوٹیوب شارٹس کے روزانہ کے ویوز اوسطاً 30 ارب سے زیادہ ہیں جو گزشتہ سال کے مقابلے میں 4 گنا ہے، اور جنوری سے مارچ کے دوران یوٹیوب کی آمدنی 6.87 ارب ڈالرز رہی۔

گوگل کے سی ای او سندر پچائی نے کہا ہم ہمیشہ پراڈکٹس پر کام کرتے ہیں، ہم پہلے صارف کے بہترین تجربے پر توجہ مرکوز کرتے ہیں اور اس کے بعد وقت کے ساتھ کمانے پر توجہ دیتے ہیں۔

انھوں نے یہ بھی بتایا کہ انٹرنیٹ کنکٹڈ ٹی ویز میں روزانہ لوگ 70 کروڑ گھنٹے یوٹیوب دیکھتے ہیں، اور یوٹیوب کی جانب سے اس سال کنکٹڈ ٹی ویز کے لیے نئے اسمارٹ فون فیچرز متعارف کرائے جائیں گے تاکہ صارفین کے لیے کمنٹ اور مواد شیئر کرنا آسان ہو جائے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں