The news is by your side.

Advertisement

دوران حج زائرین کیلئے زمزم کے 27 ہزار مشکیزوں کا اہتمام

ریاض : سربراہ زمزم کمیٹی نے بتایا کہ عازمین حج کی پیاس بجھانے کے لیے بڑی تعداد میں موبائل زمزم کولر کا انتظام کیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق حرمین شریفین پریزیڈنسی کے شعبہ فراہمی زمزم کی طرف سے رواں موسم حج کے موقع پر اللہ کے مہمانوں کو زمزم کی فراہمی کے تمام انتظامات مکمل کر لیے ہی،مسجد حرام کےاندر اور باہر عازمین حج کے لیے آب زمزم کی 27 ہزار مشکیزوں کا اہتمام کیا گیا ہے۔

میڈیارپورٹس کے مطابق فراہمی زمزم کمیٹی کے ڈائریکٹر انجینیر مشاری المسعودی نے بتایا کہ مسجد حرام میں زم زم کی فراہمی کے لیے 250 سپروائز اور نگران حضرات سمیت ایک ہزار سے زاید افراد کو متعین کیا گیا ہے۔

انہوں نے بتایا کہ مسجد حرام میں زمزم کی فراہمی کے لیے اسٹیل کے 216 مشکیزے لگائے گئے گئے ہیں 555 آب خورے، صحن مطاف میں عازمین حج کی پیاس بجھانے کے لیے بڑی تعداد میں موبائل زمزم کولر فراہم کیے جائیں گے۔

واضح رہے کہ حج کے موقع پر دنیا بھر سے لاکھوں کی تعداد میں مسلمان فریضہ حج کی ادائیگی کےلیے سعودی عرب کی مقدس سرزمین کا رخ کرتے ہیں.

عازمین حج کو سہولیات فراہم کرنے کےلیے خادم الحرمین الشریفین کی جانب مختلف شعبوں میں انقلابی اقدامات اٹھائے گئے ہیں.

مزید پڑھیں : حج انتظامات ، مسجد الحرام میں صفائی کیلئے 400 افراد پر مشتمل عملہ تعینات

حج کے موقع پر مسجد الحرام کی صفائی اور طہارت کو یقینی بنانے کے لیے 400 افراد پر مشتمل عملہ تعینات کردیا گیا جبکہ خدمت حجاج وزائرن ہمارے لیے باعث فخر ہے“ کی ساتویں سالانہ مہم کے تحت 1000 عازمین حج میں تحائف تقسیم کیے گئے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں