اے آر وائی ناطرین آپ کا بے حد شکریہ -
The news is by your side.

Advertisement

اے آر وائی ناطرین آپ کا بے حد شکریہ

تحریر: م ش خ

قارئین گرامی اس دفعہ اے آر وائی آپ کیلئے اور اپنے ناظرین کیلئے سوپ کے علاوہ خوبصورت سیریل لایا ہے ہمیں احساس ہے کہ قارئین اور ناظرین اے آر وائی تو بلاشبہ تراشے ہوئے خوبصورت پھول کی مانند ہیں، جو ہمارے پروگراموں کو اپنے دل کے نہاںخانوں میں چھپا لیتے ہیں۔

جس طرح دن کے اجالے کے بعد سورج کی پہلی کرن بہت ضروری ہوتی ہے، اور ہم بھی سورج کی کرن کی طرح اپنے ناظرین کی رائے کے منتظر ہوتے ہیں ، قارمین اور ناظرین کی خوبصورت راستے سے ہمارے دل معطر ہو جاتے ہیں اور ہمیں اپنی محنت کا صلہ تازہ پھول کی طرح نظر آتا ہے اور ہم اس اعزاز پر سجدہ شکر ادا کرتے ہیں۔

ہمارے ناظرین آب وتاب سے چمکنے والے ستارے ہیں اور یہ نام ہے اعتماد کا لکھنا تو سب کچھ چاہتے ہیں مگر آئے دن کے بگڑتے ہوئے واقعات نے اس قوم کو پریشان کردیا ہے اوپر والا اس قوم کے یہ تکلیف کے دن بھی ختم کردے گا، ویب اور اخبارات میں ناظرین اے آر وائی نے ہمارے پروگراموں کی جس طرح تعریف و نصف کی ہے جس کی مثال ہمارے آن ائیر ہونے والے پروگرام ہیں، جن میں قارئین اور ناظرین کی آراءشامل ہوتی ہے ہم ناظرین کے مشکور ہیں۔

ویسے بھی محنت کی کتاب پڑھ کر وہی لوگ خوش ہوتے ہیں جن کی توجہ محنت کے دیگر مضامین پر ہوتی ہے ہم تو محنت ہی اپنے قارئین اور ناظرین کیلئے کرتے ہیں ویسے تو ہم بہت کچھ تقدیر پر چھوڑ دیتے ہیں مگر ہم سمجھتے ہیں کہ تقدیر بھی انسان سے سودا کرتی ہے۔

ہمیں احساس ہے کہ قارئین اور ناظرین اے آروائی سے ہمارا رشتہ بہت خوبصورت ہے اور ہمارے پروگراموں نے خوبصورت چراغ جلائیں وہ قابل بھروسہ ہیں، آئیے ناظرین اور قارئین اب چلتے ہیں اے آر وائی ڈیجیٹل نیٹ ورک کے پروگراموں کی طرف۔

سیریل ”عشق پرست“ کی کہانی چار مرکزی کرداروں کے اطراف گھومتی ہے دعا جو کم عمر ہے اور ایک متوسط گھرانے سے تعلق رکھتی ہے یہ بااعتماد لڑکی ہے حمزہ جو دعا کی کلاس فیلو ہے اور یہ ایک دوسرے کو پسند کرتے ہیں ادھر زوہیب ایک سلجھا ہوا لڑکا ہے باپ کے انتقال کے بعد گھر کی تمام ذمہ داریاں اس کے ناتوا ں کندھوں پر ہیں۔

اس سیریل میں ارسلا کا کردار بھی بہت اہم ہے ، جو ذوہیب کی بہن ہے ،ذوہیب کی نگاہ جب دعا پر پڑتی ہے تو وہ اس کی محبت میں گرفتار ہو جاتا ہے،ذوہیب کی والدہ دعا کے گھر رشتہ لے کر جاتی ہیں دعا جو حمزہ کے عشق میں گرفتار ہے، دعا کا باپ ایک لالچی انسان ہے وہ ذوہیب کی دولت سے متاثر ہو جاتا ہے۔

کیا دعا کی شادی ذوہیب سے ہو جاتی ہے اس کیلئے عشق پرست کی تمام قسطیں ہی آپ کو دیکھنا پڑیں گی کیونکہ سیریل میں بہت اتار چڑھاﺅ ہیں اسے تحریر کیا ہے محسن علی جبکہ ہدایت بدر محمد کی ہیں، اس کے فنکاروں میں اریچ، ارمینا ، جبران ، احمد علی، صبا فیصل، اور وسیم عباس قابل ذکر ہیں یہ سیریل ہر جمعرات کی رات نو بجے دکھا ئی جائیگی۔

مزاحیہ کھیل ٹوٹل سیاپا تو واقعی کمال کا کھیل ہے اس کھیل میں نوک جھوک طنز و مزاح کے انداز میں بہت ہی خوبصورتی سے دیکھا یا گیا ہے دلکش گھریلو ڈرامہ جس کی کہانی مالک مکان اور کرایہ داروں کے درمیان گھومتی ہے۔

اس سیریز میں مزاحیہ انداز میں روزمرہ کے جھگڑے اور مسائل کو بیان کیا گیا ہے، بشارت علی جو مالک مکان ہیں ان کو ہر وقت اپنے گھریلو اخراجات کی فکر رہتی ہے ، جن کے ان کی کرایہ دار نیلو فر اس کے شوہر اور بیٹی ثمینہ بے حد تیز و تر ار لوگ ہیں۔

قربت حسین اپنی بوڑھی ماں کے ساتھ اوپر والے حصے میں کرایہ دار ہیں، سیریز ٹوٹل سیاپا کو مزاحیہ انداز میں پیش کیا گیا ہے اس سیریز میں فضیلہ قاضی اور اشرف خان جو بحیثیت اداکاروں کے اپنی اب تو خاسے سینئرفنکار ہیں، نے لاجواب اداکاری کرکے ناظرین کے دل لوٹ لئے ہیں۔

اشرف خان اور فضیلہ قاضی نے تو کمال کر دیکھایا حالانکہ فضیلہ قاضی اپنی گھریلو مصروفیات کی وجہ سے بہت کم اسکرین پر نمودار ہوتی ہیں اور جب بھی نمودار ہوئیں کمال کی اداکاری کرکے اپنے فن کو زندہ جاوید کرنے کی کوشش کرتی ہیں۔

اس خوبصورت سیریل کو تحریر کیا ہے کشور عدیل جعفری جبکہ ہدایت شاہدہ خواجہ کی ہیں اس کے دیگر فنکاروں میں اسد صدیقی ، انعم اقبال ، شاہد خواجہ شامل ہیں، یہ مزاحیہ کھیل ہر جمعہ کی رات اے آر وائی ڈیجیٹل سے 7.30بجے دیکھایا جائے گا ۔

  ناظرین اب چلتے ہیں پروگرام جیتو پاکستان کی طرف جو ایک انتہائی سادے سے سیٹ پر اپنی زندگی کے دن پہاڑوں کی طرح گزاررہا ہے شاید اس کی وجہ یہ ہے کہ دنیا کے سب سے بڑے سیٹ پر مشتمل نہیں ہے ویسے بھی کسی خوبصورت پروگرام کیلئے لیاقت کا ہونا ضروری نہیں انہیں اوقات کم و سائل میں بھی انسان اللہ کی مدد کے تحت آسمان کی وسعتوں پر پہنچ جاتا ہے۔

یہی حال کچھ جیتو پاکستان کا ہے کہ انتہائی کم عمر خوبرو ہیرو فہد مصطفے نے تو کہہ دیا ہے کہ میں کسی بھی نا معلوم افراد کو نہیں جانتا میں تو سیدھا سادہ آدمی ہوں جیتو پاکستان کو اور اس کے دیکھنے والوں کو اپنے دل کے نہاں خانوں میں لکھتا ہوں اس پروگرام کے ہدایت کار کامران خان ہیں اور اس کے دیکھنے والوں دل کے نہاں خانوں میں دیکھتا ہوں۔

پہاڑوں پر بسیرا کرنے والے خوبصورت پروگرام جیتو پاکستان جمعہ اور اتوار کی رات 8بجے سے لیکر 10.30 تک ناظرین کے دلوں پر حکمرانی کرتا ہے اور اب چلتے ہیں بچوں کی طرف جو من کے سچے ہوتے ہیں، Nickچینل اس دفعہ لایا ہے خوبصورت کارٹون بر قعہ ایونیجر یہ پروگرام انٹرنیشنل طور پر دنیا کے مشیر ایوارڈ کیلئے نامزد ہو چکا ہے بچوں کی یہ سیریز جو قسطوں پرمشتمل ہے اور یہ سیریز میں نئی کہانی کا انتخاب کیا گیا ہے۔

سیریز کے بعد پروڈیوسر سنگر ہارون رشید ہیں یہ پروگرام روزانہ 4.30بجے اور رات 7.30بجے دیکھا یا جاتا ہے، ادھر میوزک چینلز کے پروگرام میڈان پاکستا ن جو ٹاک شو پر مبنی پروگرام ہے کو لوگ توجہ سے دیکھ رہے ہیںیہ پروگرام ہر منگل کی رات آٹھ بجے دیکھایا جارہا ہے۔

پاکستان سے آن ایر ہونے والے و ہ چینل جو انٹرٹیمنٹ بھی پیش کرتے مگر ان میں اسلامی پروگراموں کی شرکت نہ ہونے کے برابر ہے جبکہ اے آر وائی کی یہ اعزاز ہے کہ اس کے چینل کیو ٹی وی نے اسلامی روایات کو بر قرار رکھتے ہوئے ہمیشہ خوبصورت مذہبی پروگرام آن ایر کئے ہیں۔

جب آپ یہ تحریر پڑھ رہے ہونگے تو یہ روح پروگرام آپ دیکھ رہے ہونگے جن میں بصیرت قرآن نو بجے صبح، صبح بخیر ہر اتوار کو دس بجے صبح لائیو، قرآن سینے اور سنائیے روزانہ پیر سے لیکر جمعرات تک شام چار بجے پروگرام سیرت النبی آٹھ بجے شب ہفتہ اور اتوار دین اور خواتین بدھ اور جمعرات سات بجے شب رونی سب کیلئے پیر سے جمعرات رات دس بجے لائیو دیکھا ئے جارہے ہیں ۔

اے آر وائی نیوز خبروں کی دوڑ میں ہر آن ایر ہونے والے چینل کی دوڑ میں نمبر 1ہے اور شاید یہی وجہ ہے کہ اب ناظرین اے آر وائی ویب نیوز اور اس کے ہر پروگرام کی توجہ سے دیکھتے ہیں۔

پروگرام دی مارننگ شو کو صنم بلوچ بڑی خوبصورتی سے پیش کررہی ہیں یہ من پسند پروگرام اے آر وائی نیوز سے ہر پیرسے لیکر جمعہ تک صبح نو بجے سے لیکر 11بجے تک لائیو دیکھا جارہا ہے جبکہ پروگرام گڈمارننگ شونے کامیابی کی روایت کو قائم رکھا ہوا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں