The news is by your side.

Advertisement

چوبیس گھنٹوں کے دوران 4 ڈاکٹر کرونا سے شہید

لاہور: کرونا وبا کے خلاف جنگ مشکل ترین مرحلے میں داخل ہو گئی ہے، گزشتہ چوبیس گھنٹوں کے دوران مریضوں کو بچاتے بچاتے 4 ڈاکٹر خود کرونا وائرس سے شہید ہو گئے ہیں۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق لاہور میں ڈاکٹر ثنا فاطمہ، گجرانوالہ میں ڈاکٹر نعیم اختر، کوئٹہ میں ڈاکٹر زبیر احمد اور پشاور میں ڈاکٹر خان زادہ کا کرونا وائرس سے انتقال ہو گیا ہے، دوسری طرف پنجاب میں 341 ہیلتھ کیئر پروفیشنلز میں وائرس کی تصدیق ہوئی ہے۔

ڈاکٹرز ایسوسی ایشن کے مطابق خیبر پختون خوا میں کرونا سے 2 ڈاکٹرز اور ایک نرس شہید ہو چکے ہیں، گزشتہ روز ڈاکٹر خانزادہ شنواری نے دم توڑا جب کہ اس سے قبل پروفیسر ڈاکٹر جاوید کرونا سے شہید ہو گئے تھے۔

پاکستان میں ایک دن میں کرونا سے اب تک کی سب سے زیادہ اموات، مزید 78 افراد جاں بحق

کے پی میں 427 ڈاکٹرز اور نرسز میں کرونا کی تشخیص ہو چکی ہے، جن میں ڈاکٹرز کی تعداد 287 ہے، ایل آر ایچ کے 59، حیات آباد میڈیکل کمپلیکس کے 14 ڈاکٹرز کرونا سے متاثر ہو چکے ہیں جب کہ خیبر ٹیچنگ اسپتال کے 27 ڈاکٹرز میں کرونا وائرس کی تصدیق ہو چکی ہے۔

کرونا وبا پر ینگ ڈاکٹرز کا حکومت سے سچ بتانے کا مطالبہ

نرسز ایسوسی ایشن کا کہنا ہے کہ کرونا وائرس سے کے پی میں ایک نرس شہید ہوئی ہے، اور اب تک صوبے میں 140 نرسز کرونا سے متاثر ہو چکی ہیں۔

خیال رہے کہ گزشتہ روز ملک میں 24 گھنٹوں کے دوران کرونا سے مزید 78 افراد انتقال کر گئے ہیں، جو پاکستان میں ایک دن میں کرونا سے سب سے زیادہ اموات ہیں، دوسری طرف گزشتہ چوبیس گھنٹوں کے دوران مزید 2,429 کیسز سامنے آئے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں