The news is by your side.

Advertisement

افغانستان: طالبان کا سیکورٹی چیک پوسٹ پر حملہ، 7 اہل کار ہلاک

کابل: افغانستان میں طالبان نے ایک بار پھر سیکیورٹی چیک پوسٹ کو نشانہ بنایا جس کے نتیجے میں 7 سیکیورٹی پولیس اہلکار ہلاک ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق افغان صوبے ننگرہار میں قائم پولیس چیک پوسٹ پر طالبان نے حملہ کردیا جس کے نتیجے میں سات سیکیورٹی اہلکار ہلاک ہوگئے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق افغان حکام کا کہنا ہے کہ یہ حملہ صوبہ ننگر ہار کے ضلعے ’غانی کاہل‘ میں کیا گیا جبکہ جوابی کارروائی میں طالبان کے 5 شدت پسند بھی مارے گئے۔

حکام کا کہنا تھا کہ گذشتہ روز ننگرہار کے ضلعے ’کھوگیانی‘ میں طالبان کے ٹھکانوں پر افغان فوجیوں کی جانب سے فضائی کارروائی کی گئی تھی جس کے باعث 20 سے زائد طالبان ہلاک ہوئے تھے۔


افغانستان: طالبان کے فوجی ٹھکانوں پر حملے، 40 اہلکار ہلاک


طالبان کی جانب سے ننگرہار میں ہونے والے حملے یا گذشتہ روز حکومت کی جانب سے فضائی کارروائی سے متعلق کوئی بھی وضاحتی بیان سامنے نہیں آیا ہے۔

یاد رہے کہ رواں ماہ 13 جولائی کو طالبان کی جانب سے شمالی افغان صوبے قندوز کے ضلع دشتِ آرچی میں قائم فوجی ٹھکانوں پر کیے جانے والے اس بڑے حملے میں کم از کم چالیس فوجی ہلاک ہوئے تھے۔

خیال رہے کہ گذشتہ ماہ افغان صوبے قندوز میں ہی طالبان نے پولیس کے ہیڈ کوارٹر کو نشانا بنایا تھا جس کے نتیجے میں 19 اہلکار ہلاک اور متعدد زخمی ہوئے تھے۔

واضح رہے کہ مہینوں قبل افغان دارالحکومت دھماکے سے گونج اُٹھا تھا، کابل کی مقامی مسجد میں خودکش دھماکے کے نتیجے میں 8 افراد جان کی بازی ہار گئے تھے جبکہ 22 افراد زخمی ہوگئے تھے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں