آسٹریلیا، میلبورن میں جہاز شاپنگ سینٹر میں جا گرا، پانچ افراد جاں بحق
The news is by your side.

Advertisement

آسٹریلیا: جہاز شاپنگ سینٹرمیں جا گرا، 5 افراد جاں بحق

میلبورن : چارٹر طیارہ اڑان بھرنے کے فوری بعد حادثے کا شکار ہو گیا جس کے نتیجے میں 5 افراد جاں بحق ہو گئے۔

تفصیلات کے مطابق چارٹرڈ طیارے نے ایسنڈون ایئر پورٹ سے پرواز بھری ہی تھی کہ حادثے کا شکار ہوگیا اور قلابازیاں کھاتے ہوئے ایک شاپنگ سینٹر پر جا گرا جس کے نتیجے میں پانچ افراد ہلاک ہو گئے ہیں۔

بین الاقوامی خبر رساں ایجنسی کے مطابق چارٹر طیارے میں اڑنے کے فورا بعد تباہ کن خرابی پیدا ہو گئی جس کے باعث وہ ایک شاپنگ سینٹر پر جا گرا تاہم خوش قسمتی اس وقت شاپنگ سینٹ بند تھا اس لیے زیادہ تباہی نہیں ہوئی لیکن طیارے میں سوار تمام افراد کے جاں بحق ہونے کا خدشہ پیدا ہوگیا ہے۔

plane-post-3

مقامی ریسکیو ادارے کا کہنا ہے کہ اب تک کی اطلاعات کے تحت طیارے میں موجود افراد کے علاوہ کسی اور شخص کی ہلاکت نہیں ہوئی کیوں کہ حادثے کے وقت شاپنگ سینٹر بند تھا تاہم اگر یہ واقعہ رات کو ہوتا تو ہلاک ہونے والے افراد کی تعداد میں اضافہ ہوسکتا تھا۔

plane-post-2

ریسکیو ادارے نے جائے وقوع پر پہنچ کر امدادی کاموں کا آغاز کردیا ہے اور شاپنگ سینٹر کو آمد و رفت کو ممکن بنانے کے لیے جہاز کا ملبہ اُٹھایا جا رہا ہے جب کہ اعلیٰ حکام جہاز کے باقی ماندہ پُرزوں کا جائزہ لے رہے ہیں تاکہ حادثے کی وجوہات کا تعین کیا جا سکے۔

plane-post-1

سیکیورٹی حکام نے ابتدائی طور پر حادثے میں دہشت گردی کے خدشے کو مسترد کرتے ہوئے کہا ہے کہ تحقیقات جاری ہیں تاہم اب تک ایسے کوئی شواہد نہیں ملیں ہیں جس سے کہا جا سکے کہ یہ حادثہ دہشت گردی کی کارروائی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں