The news is by your side.

Advertisement

گلوکار علی نور روبہ صحت، جلد اہم اعلان کرنے کا عندیہ

اسلام آباد: پاکستانی گلوکار علی نور کی طبیعت سنبھل گئی جس پر انہوں نے مداحوں کا دعا کرنے پر شکریہ ادا کیا۔

تفصیلات کے مطابق جولائی کی دو تاریخ کو یہ بات سامنے آئی تھی کہ گلوکار علی نوز جگر کے سنگین عارضے میں مبتلا ہیں اور اُن کو ڈونر کی ضرورت ہے جو جگر عطیہ کرسکے۔

علی نور کے آفیشل انسٹا گرام اکاؤنٹ اور نوری بینڈ کے آفیشل پیج سے اپیل کی گئی تھی کہ علی نور کو جگر کے ٹرانسپلانٹ کے لیے ڈونر درکا ر ہے ، اس اپیل کے بعد مداح پریشان ہوگئے تھے۔

پوسٹ میں کہا گیا تھا کہ علی نور کے پاس صرف اڑتالیس گھنٹے باقی ہیں اور ان کا کوئی بھی دوست ، رشتے دار، سسرالی رشتے دار جس کی عمر 18 سے 45 سال کے درمیان اور بلڈ گروپ بی پازیٹو، بی نیگیٹو، او پازیٹو یا او نیگیٹو ہو وہ اپنا جگر عطیہ کرسکتا ہے۔

مزید پڑھیں: انشاء اللہ ! علی نور کو جگر کے ٹرانسپلانٹ کی‌ضرورت نہیں پڑے گی

پاکستانی گلوکار اسلام آباد کے اسپتال میں داخل تھے، جہاں ڈاکٹرز نے اُن کی طبیعت کو خطرے سے باہر قرار دیتے ہوئے بتایا کہ ابتدائی ٹیسٹ میں یہ بات سامنے آئی کہ علی نور کو ہیپاٹائٹس اے کا عارضہ لاحق ہے۔

علی نوز نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر اپنی طبیعت سے متعلق بتایا کہ وہ اب پہلے سے بہت بہتر ہیں، انہوں نے دعاؤں میں یاد رکھنے اور مشکل وقت میں ساتھ کھڑے ہونے والوں کا شکریہ بھی ادا کیا۔

پاکستانی گلوکار نے لکھا کہ وہ جلد اہم اعلان کریں گے کیونکہ وہ کافی عرصے سے ایک پروجیکٹ پر کام کررہے تھے جس کا اعلان طبیعت ناسازی کے باعث ملتوی کرنا پڑا۔

علی نور نے اشارہ دیا کہ مداح اعلان سُن کر ماضی کی باتیں ضرور یاد کریں گے۔ گلوکار نے چند روز بعد دوبارہ ٹویٹ کرکے علی نور کی صحت میں بہترین آنے کی خوشخبری مداحوں کو سنائی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں