site
stats
انٹرٹینمںٹ

فلم دنگل کی ریلیز کی تاریخ نہیں بدلوں گا،عامر خان

ممبئی: بالی ووڈ کے اسٹار عامر خان کی فلم دنگل کے حوالے سے افواہیں تھیں کہ مسٹرپرفیکشنسٹ فلم کی ریلیز کی تاریخ تبدیل کرنے جارہے ہیں، لیکن انہوں نے ان افواہوں کی تردید کردی.

تفصیلات کے مطابق گذشتہ کئی دنوں سے افواہیں گردش کررہی تھیں کہ عامر خان اپنی فلم دنگل کی ریلیز کی تاریخ تیئس دسمبر سے سولہ دسمبر کر رہے ہیں.

میڈیا نمائندوں سے گفتگو کرتے ہوئے مسٹر پرفیکشنسٹ کا کہنا تھا کہ فلم کرسمس ویکنڈ پر پی ریلیز کی جائے گی، فلم کی ریلیز سے متعلق تمام افواہیں بے بنیاد ہیں، فلم سولہ دسمبر کو نہیں بلکہ تیئس دسمبر کو جمعے کے دن ریلیز کی جائے گی.

یاد رہے فلم ’دنگل‘ مہاویر سنگھ پھوگٹ نامی پہلوان کی زندگی پر مبنی ہے،جس میں عامر خان مرکزی کردار ادا کررہے ہیں،جن کی بیٹی کامن ویلتھ گیمز میں وومن ریسلنگ کے لیے گولڈ میڈل حاصل کرنے والی پہلی ہندوستانی تھی.

فلم کی آفرملنے کے حوالے سے عامر کا کہنا تھا کہ مجھے اس فلم کی آفر پی کےکی شوٹنگ کے دوران کی گئی تھی،فلم کے ہدایت کار نے مجھے اس کردار کے لیے منتخب کیا.

ان کا کہنا تھا کہ میں مہاویر پھوگٹ اور ان کی بیٹیوں پر ایک شو کرچکا تھا تو مجھے ان کی زندگی کے حوالے سے کافی معلومات تھیں.

واضح رہے کہ صرف عامر خان ہی نہیں سلمان خان بھی اس سال ریلیز ہونے والی فلم ’سلطان‘ میں ایک پہلوان کا کردار ادا کر رہے ہیں تاہم عامر خان کا کہنا ہے کہ دونوں فلموں کی کہانی مختلف ہے.

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top