The news is by your side.

Advertisement

ایک تصویر جسے سب نے پسند کیا مگر امیتابھ نے تنقید کی

ممبئی: سوشل میڈیا پلیٹ فارم اور مائیکروبلاگنگ کی ویب سائٹ پر ایک تصویر وائرل ہوئی جسے لوگوں نے بہت پسند کیا البتہ بالی ووڈ کے لیجنڈری اداکار نے تصویر پر اعتراض اٹھادیا۔

تفصیلات کے مطابق بالی ووڈ فلم پروڈیوسر اور فوٹو گرافر اتل کسبیکر نے یہ تصویر گزشتہ روز اپنے ٹویٹر اکاؤنٹ پر شیئر کی جس کے بعد لوگوں کی مختلف آراء دیکھنے میں آئیں البتہ اکثریت نے ان بچوں کی سادگی کو پسند کیا۔

یہ تصویر دراصل بچوں کے ایک گروپ کی ہے جو سیلفی لینے کی خوشی منارہا ہے، حیران کن طور پر جو بچہ تصویر لے رہا ہے اُس کے ہاتھ میں موبائل نہیں بلکہ چپل ہے اس سے زیادہ حیرانی کی بات یہ ہے کہ تمام بچوں کے چہرے خوشی سے بالکل اُسی طرح کھلے ہوئے ہیں جیسے گروپ سیلفی بنا رہا ہے۔

اتل نے تصویر شیئر کرتے ہوئے کہا کہ ’مجھے یہ تصویر کسی نے بھیجی جس میں بچے بہت خوش ہیں، اس کو دیکھنے کے بعد مجھے بہت زیادہ خوشی ہوئی‘۔ انہوں نے لکھا کہ اگر کسی کو ان بچوں سے متعلق کوئی علم ہو تو وہ مجھے تفصیلات ضرور بھیجے۔

دوسری جانب بالی ووڈ لیجنڈری اداکار امیتابھ بچن نے تصویر کا تنقیدی جائزہ لینے کے بعد پروڈیوسر کو جواب دیا کہ ’بصد احترام اور معذرت کے ساتھ آگاہ کرنا چاہتا ہوں کہ مجھے یہ فوٹو شاپ پر بنی ہوئی تصویر لگ رہی ہے کیونکہ بچے کے ہاتھ میں جو چپل ہے وہ جسم اور دوسرے ہاتھ سے بالکل مختلف نظر آرہی ہے‘۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں