بالی ووڈ کی معروف اداکارہ کو کیا ہوگیا؟ تصویر وائرل ansuhka
The news is by your side.

Advertisement

بالی ووڈ کی معروف اداکارہ کو کیا ہوگیا؟ تصویر وائرل

ممبئی: معروف بالی وڈ اداکارہ کی انٹرنیٹ پر ایسی تصاویر سامنے آئیں، جن میں انھیں پہچاننا دشوار ہے، مداحوں نے جب اپنی پسندیدہ اسٹار کو اس روپ میں دیکھا، تو یقین نہیں کرسکے۔

تفصیلات کے مطابق انٹرنیٹ کے بڑھتے ہوئے رجحان کو مدنظر رکھتے ہوئے تقریباً تمام ہی معروف شخصیات سوشل میڈیا پر موجود ہیں تاکہ اپنے مداحوں سے   وقتاً فوقتاً رابطے میں رہ سکیں۔

معروف شخصیات کی انٹرنیٹ پر بعض اوقات ایسی تصاویر سامنے آتی ہیں جنہیں دیکھ کر یقین کرنا مشکل ہوجاتا ہے اسی طرح گزشتہ روز بالی وڈ اداکارہ کی تصاو یر وائرل ہوئی جنہیں دیکھ کر اندازے سے بھی پہچاننا ناممکن ہے۔

بالی وڈ اداکار ہوں یا پھر کوئی بھی معروف شخصیت اپنی روز مرہ کے معمول اور دیگر نئی چیزوں کو سوشل میڈیا پر اپ لوڈ کرتے ہیں جنہیں مداح بہت پسند بھی کرتے ہیں اور بعض اوقات تو یہ عام سی تصاویر وائرل بھی ہوجاتی ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: عام سا نظر آنے والا کروڑ پتی شخص

مذکورہ تصویر جب سامنے آئی تو اسے کوئی پہچان نہ سکا البتہ تھوڑی دیر بعد فلم ڈائریکٹر کے قریبی ذرائع نے اس الجھن کو خود ہی دور کرتے ہوئے بتایا کہ یہ انوشکا شرما ہیں جو اپنی نئی آنے والی فلم ’سوئی دھاگہ‘ کے سیٹ پر ایک منظر عکس بند کروارہی ہیں۔

اس سے قبل بھی انوشکا کی فلم سوئی دھاگہ کی پہلی جھلک سامنے آچکی ہے جس میں وہ نیلے رنگ کی ساڑھی زیب تن کیے سڑک پر سے گزر رہی تھیں۔

تصویر میں دیکھا جاسکتا ہے کہ بالی وڈ اداکارہ نے کاٹن کی ساڑھی اور چوڑیاں پہن رکھی ہیں، ذرائع کے مطابق انوشکا شرما ماں کا سین عکس بند کروارہی تھیں۔

بالی وڈ خبروں کے مطابق یش راج پروڈکشن ہاؤس کے بینر تلے فلم سوئی دھاگہ بنائی جارہی ہے جس میں انوشکا اور ورون دھون مرکزی کردار ادا کر رہے ہیں، یہ فلم مہاتما گاندھی کو خراج تحسین پیش کرنے کے لیے بنائی جاری ہے جو 28 ستمبر 2018 کو سینما گھروں میں نمائش کے لیے پیش کی جائے گی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں