The news is by your side.

Advertisement

تصویرمیں کون کون سے بالی ووڈ اداکار موجود ہیں؟

ممبئی: بالی ووڈ اداکار نے  ارجن کپور نے مداحوں کا امتحان لینے کے لیے اپنی پرانی تصویر شیئر کی جس میں انہوں نے پوچھا ہے کہ اس تصویر میں اور کتنے اداکار موجود ہیں۔

معروف شخصیات مداحوں سے ہر وقت جڑے رہنے کے لیے سوشل میڈیا کا سہارا لیتے ہیں اور وہ روزانہ کی بنیاد پر اپنی نت نئی تصاویر شیئر کرتے ہیں جنہیں مداحوں کی جانب سے بے حد سراہا جاتا ہے۔

ارجن کپور نے بچوں کے عالمی دن کے موقع پر اپنی بچپن ایک تصویر شیئر کی جس کا کریڈٹ انہوں نے ریما جین کو دیا ہے، تصویر کے ساتھ ارجن نے لکھا ہے کہ ’یہ میرے بچپن کی یادیں ہیں‘۔

یہ بھی دیکھیں: ارجن اور سونم کپور کی پرانی تصویر سوشل میڈیا پر وائرل

انہوں نے مداحوں کو چیلنج دیتے ہوئے کہا کہ کیا کوئی بتا سکتا ہے کہ بچوں کی اس تصویر میں بالی ووڈ کے بڑے ستارے میں موجود ہیں؟ ساتھ انہوں نے یہ بھی تحریر کیا کہ سارے ایک ہی فیملی کے تو نہیں البتہ کپور خاندان کے لوگ ہیں۔

کیا آپ بتا سکتے ہیں کہ اس تصویر میں کون کون سے بالی ووڈ اداکار موجود ہیں؟

اگر آپ نہیں پہچان سکے تو ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ ان میں ارجن کپور تو موجود ہیں ہی ساتھ میں رنبیر کپور، سونم کپور، ریحہ کپور، ارجن کی بہن انشولا اور رنبیر کی بہن ارمان جائن موجود ہیں۔

یاد رہے ارجن کپور نے شوبز کا سفر 2012 میں بالی ووڈ فلم عشق زادے سے شروع کیا اور انڈسٹری میں اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوایا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں