The news is by your side.

Advertisement

اشرف غنی دوبارہ صدر منتخب، پاکستان کی مبارک باد

اسلام آباد: ترجمان دفترخارجہ نے کہا ہے کہ اشرف غنی کو افغانستان کے دوبارہ صدر منتخب ہونے پر مبارک باد پیش کرتے ہیں، پاکستان نے اشرف غنی کی تقریب حلف برداری میں شرکت کی۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق ترجمان دفترخارجہ کا کہنا ہے کہ پاکستان اور افغانستان کے عوام میں برادرانہ تعلقات ہیں، دونوں ممالک میں مذہبی تاریخی اور روایتی تعلقات ہیں، پاکستان افغان بھائیوں کے بہتر مستقبل کیلئے دعاگو ہے۔

’’امید ہے اس کڑے وقت میں افغان قیادت بصیرت کے ساتھ آگے بڑھے گی، امید ہے افغان قیادت الزام تراشی کے بجائے ملکی مفاد میں فیصلے کرے گی۔ طالبان اور امریکا معاہدے نے انٹرا افغان مذاکرات کی راہ ہموار کی ہے‘‘

امریکی ثالثی ناکام، افغانستان میں بہ یک وقت 2 صدور نے حلف اٹھا لیا

دفترخارجہ کے مطابق افغانستان میں پائیدارامن اور استحکام کیلئے مل کر کام کرنے پر یقین رکھتے ہیں، پاکستان ذمہ داری سے امن عمل اور 19سالہ جنگ کے خاتمہ کیلئے کردار ادا کرتا رہے گا۔ پاکستان اور افغانستان میں افغانوں کے ذریعے سیاسی حل کا حامی ہے، ایسا افغانستان چاہتے ہیں جو اپنے اور ہمسایوں کیلئے پر امن ہو۔

پاکستان کا مزید کہنا ہے کہ ہم افغان بھائیوں کے بہتر مستقبل کیلئے دعاگو ہیں، امید ہے اس کڑے وقت میں افغان قیادت بصیرت کے ساتھ آگے بڑھےگی، امید ہے افغان قیادت الزام تراشی کے بجائے ملکی مفاد میں فیصلے کرے گی۔

کابل، اشرف غنی کی تقریب حلف برداری کے دوران راکٹ حملہ

واضح رہے کہ صدارتی امیدوار اور گزشتہ دور کے چیف ایگزیکٹو عبداللہ عبداللہ نے افغانستان کے انتخابی نتائج کو تسلیم کرنے سے انکار کرتے ہوئے خود کو ملک کا صدر قرار دیا ہے۔

دوسری جانب آج جہاں ایک جانب کابل کے صدارتی محل ارگ میں نومنتخب صدر اشرف غنی کی تقریب حلف برداری جاری تھی تو قریب ہی واقع سپیدار محل جو کہ پہلے افغانستان کے چیف ایگزیکٹو کا دفتر تھا اس میں عبداللہ عبداللہ نے بھی صدر کی حیثیت سے حلف اٹھایا ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں