The news is by your side.

Advertisement

ایک ارب 70 کروڑ کمانے والی باہوبلی 2 اب چین میں دھوم مچانے کو تیار

عامر خان کی فلموں کی حیران کن کامیابی کے بعد چین ہندوستانی فلموں کی سب سے بڑی مارکیٹ بن گیا ہے

ممبئی: ہندوستانی تاریخ کی کامیاب ترین فلم باہوبلی 2 اب چین انڈسٹری میں جھنڈے گاڑنے کو تیار ہے۔

تفصیلات کے مطابق ہندوستانی باکس آفس پر ایک ارب سے زاید کا بزنس کرنے والے ساﺅتھ کے سپراسٹار پربھاس کی فلم نے انٹرنیشنل مارکیٹ میں بھی خوب پیسے بٹورے اور 700 کروڑ سے زاید کا بزنس کرنے میں کامیاب رہی۔

معروف ہدایت کار ایس ایس راج مولے کی اس بلاک بسٹر فلم نے اپنے دوسرے فیز میں جاپان میں بھی خوب بزنس کیا۔ جاپان میں یہ پندرہ ہفتے تک بڑے پردے کی زینت بنی رہے اور 13ملین ڈالرز جیسی خطیر رقم کمانے میں کامیاب رہی۔

اب یہ فلم چین میں دھوم مچانے کو تیار ہے۔ یاد رہے کہ عامر خان کی فلموں کی حیران کن کامیابی کے بعد چین ہندوستانی فلموں کی سب سے بڑی مارکیٹ بن گیا ہے۔ فلم ”دنگل“ نے انڈین مارکیٹ سے زیادہ چین میں بزنس کیا تھا۔ یہی معاملہ ”سکریٹ سپراسٹار“ اور” ہندی میڈم“ کا بھی رہا۔

اسی وجہ سے توقع کی جارہی ہے کہ باہو بلی 2 چین میں بھی شان دار بزنس کرے گی۔یہ فلم اب تک 1715 کروڑ کما چکی ہے۔ فلم پنڈتوں کی اکثریت اس ضمن میں پرامید ہے، انھیں یقین ہے کہ فلم بھاری بھرکم بزنس کرنے میں کامیاب رہی ہے۔البتہ چند تجزیہ کار اس بابت خدشات بھی ظاہر کر رہے ہیں۔

واضح رہے کہ اب تک چین میں بزنس کرنے والی بیش ترانڈین فلموں میں سماجی اور خاندانی مسائل کا احاطہ کیا گیا ہے اور جذباتی پہلو کو اجاگر کیا گیا تھا۔ حالیہ برسوں میں ایکشن سے بھرپور، بھاری بھرکم ہالی وڈ کی فلموں کو چینی فلم بینوں کی جانب سے اچھا رسپانس نہیں ملا تھا، وہاں کی ناظرین ایکشن فلموں میں اپنی دل چسپی لگ بھگ کھو چکے ہیں۔

دیکھنا یہ ہے کہ ایک ارب 70 کروڑ کمانے والی باہوبلی 2 چین میں کیا کارنامہ انجام دیتی ہے۔


بالی ووڈ فلم ’ باہو بَلی 2 ‘ کے اداکار کا ایک آنکھ سے نابینا ہونے کا انکشاف


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں