site
stats
انٹرٹینمںٹ

معصوم سے پنک پینتھر کے بعد سپر ہیرو بلیک پینتھر

آپ نے اپنے بچپن میں معصوم اور سادہ لوح سے پنک پینتھر کی کارٹون سیریز ضرور دیکھی ہوگی اور کچھ بچوں کا تو یہ اتنا پسندیدہ ہوگا کہ وہ اس کا اسٹف ٹوائے بھی اپنے ساتھ لے کر سوتے ہوں گے۔

تاہم اب اس پنک پینتھر کے بعد بلیک پینتھر بھی منظر عام پر آگیا ہے جو کوئی کارٹون سیریز نہیں بلکہ مارول کامک کی نئی پیشکش ایک سپر ہیرو ہے جس کی انفرادیت یہ ہے کہ یہ سیاہ فام ہے۔

بلیک پینتھر نامی سپر ہیرو کا ناول امریکا میں سنہ 60 سے 70 کی دہائی میں خاصا مقبول تھا اور اب مارول اسٹوڈیوز کے تحت بننے والی اس فلم کی کہانی بھی اسی ناول سے ماخوذ ہے۔

سپر ہیروز کی دنیا میں اس سے قبل تمام سپر ہیروز کو سفید فام دکھایا جا چکا ہے تاہم امید ہے کہ اس سیاہ فام سپر ہیرو کو بھی بے حد پسند کیا جائے گا جس کا ثبوت فلم کا ٹریلر ہے جسے ریلیز ہوتے ہی چند گھنٹوں کے اندر لاکھوں افراد نے دیکھ لیا۔

فلم میں موجود تمام ہی کردار افریقی ہیں جو جدید ٹیکنالوجی اور شاندار سینماٹو گرافی کے ساتھ پیش کیے جارہے ہیں۔

ٹریلر میں اس سپر ہیرو کو طاقتور دشمنوں کے خلاف معرکہ آرا دیکھا جاسکتا ہے۔ فلم بلیک پینتھر کو فروری 2018 میں ریلیز کے لیے پیش کردیا جائے گا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top