The news is by your side.

Advertisement

عید قرباں میں ڈھاکہ کی سڑکیں خون کی ندیوں کا منظرپیش کرنےلگیں

ڈھاکہ : بنگلہ دیش کے دارالحکومت ڈھاکہ میں بارش کے پانی میں قربانیوں کے جانوروں کا خون مل جانے کے باعث سڑکیں خونی تالاب کا سا منظر پیش کرنے لگیں۔

بنگلہ دیشی میڈیا کے مطابق ڈھاکہ میں اس سال ایک لاکھ جانوروں کی قربانی کی گئی ہے اوران جانوروں کو گلیوں یا رہائشی علاقوں میں زیر زمین کار پارکوں میں ذبح کیا گیا جہاں موجود بارش کے پانی میں ذبح کیے کیے گئے جانوروں کا خون مل جانے کے باعث گلی کوچے خونی تالاب کا منظر پیش کر رہے ہیں۔

ذرائع کے مطابق ڈھاکہ میں عیدِ قربان کے موقع پر بارش کے پانی کا گلیوں میں اکٹھا ہونا ایک معمول کی بات ہے اس لیے شہر کی اکثریتی آبادی نے ان تصاویر پر کسی حیرانگی کا اظہار نہیں کیا تقریباً ہر سال ہی عید الاضحیٰ کے موقع پر قربانی کے جانوروں کا کچھ خون ڈھاکہ کی گلیوں میں دکھائی دیتا ہے اور چند دنوں میں غائب ہو جاتا ہے۔

اس حوالے سے سب سے زیادہ متاثر ہونے والے علاقے شانتی نگر کے علاقہ مکینوں نے نکاسی آب کے خراب نظام کی وجہ سے سرکاری حکام کو تنقید کا نشانہ بنایا ہے جو طویل عرصہ سے ایک مسئلہ بنا ہوا ہے۔

جب کہ علاقائی انتظامیہ کا کہنا ہے کہ شہر میں کچھ مقامات قربانی کے لیے مخصوص کیے گئے تھے اور لوگوں سے درخواست کی گئی تھی کہ جانوروں صرف انہی مقامات ذبح کیا جائے لتا ہم لوگوں اس پرعمل نہیں کیا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں