بالی وڈ اداکارائیں جنہوں نے تینوں خانز کے ساتھ کام کیا bollywood actress
The news is by your side.

Advertisement

بالی وڈ اداکارائیں جنہوں نے تینوں خانز کے ساتھ کام کیا

ممبئی: بالی ووڈ انڈسٹری میں موجود اداکارؤں کی خواہش ہے کہ وہ کسی طرح تینوں خانز (شاہ رخ، سلمان، عامر) کے ساتھ فلم میں کام کریں تاہم اب تک کچھ خوش قسمت اداکارئیں ایسی ہیں جو تینوں خانز کے ساتھ فلموں میں جلوہ گر ہوئیں۔

تفصیلات کے مطابق فلمی حلقوں میں یہ بات عام ہے کہ کوئی بھی بالی ووڈ اداکارہ اُس وقت ہی شہرت کی بلندیوں پر پہنچتی ہے جب وہ تینوں میں سے کسی ایک خان کے ساتھ کام کرلیں۔

مسٹرپرفیکٹ (عامر)، کنگ خان (شاہ رخ)، دبنگ خان (سلمان) کے ساتھ کن بالی ووڈ اداکارؤں نے کام کیا آئیے ہم آپ کو بتاتے ہیں۔

جوہی چاؤلہ

اداکارہ جوہی چاؤلہ نے اپنے کیریئر کا آغاز فلم ’قیامت سے قیامت تک‘ میں عامر خان کے ساتھ کیا جبکہ شاہ رخ کے ساتھ وہ ’ ڈر‘ میں نظر آئیں اور سلمان خان کے ہمراہ انہوں نے فلم ’دیوانہ مستانہ‘ میں اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوایا۔

انوشکا شرما

انوشکا شرما کو تینوں خانز کے ساتھ فلموں میں کام کرنے کا اعزاز حاصل ہے، انوشکا نے اپنی پہلی ہی فلم ’رب نے بنا دی جوڑی‘ میں کنگ خان کے ساتھ کام کیا جبکہ وہ سلمان خان کے ساتھ فلم ’سلطان‘ اور عامر خان کے ساتھ فلم ’پی کے‘ میں جلوہ گر ہوچکی ہیں۔

کرینہ کپور

بالی ووڈ میں بے بو کے نام سے مشہور کرینہ نے شاہ رخ، سلمان اور عامر کے ساتھ متعدد فلموں میں اداکاری کے جوہر دکھائے ہیں، انہوں نے سلمان کے ساتھ ’باڈی گارڈ‘ شاہ رخ کے ساتھ ’ڈان‘ اور عامر خان کے ساتھ ’تھری ایڈ یٹس‘ میں کام کیا۔

کرشمہ کپور

بالی ووڈ اداکارہ کرشمہ کپور بھی ان اداکاراؤں میں شامل ہیں جنہوں نے عامر کے ساتھ فلم ’راجہ ہندوستانی‘ شاہ رُخ کے ساتھ ’دل تو پاگل ہے‘ اور سلمان خان کے ہمراہ ’دلہن ہم لے جائیں گے‘ میں مرکزی کردار ادا کیا۔

رانی مکھرجی

رانی مکھرجی نے شاہ رخ کے ساتھ فلم ’کچھ کچھ ہوتا ہے‘۔ سلمان خان کے ساتھ فلم ’کہیں پیار نہ ہوجائے‘ اور عامر خان کے ساتھ فلم ’تلاش‘ میں اداکاری کے جوہر دکھائے ہیں۔

مادھوری ڈکشٹ

 بالی ووڈ اداکارہ سابق اداکارہ اور موجودہ رقاصہ مادھوری نے عامر خان کے ساتھ فلم ’دل‘ شاہ رخ کے ساتھ فلم ’دل تو پاگل ہے‘، سلمان اور شاہ رخ کے ہمراہ ’ہم تمہارے ہیں صنم‘ میں کام کیا۔

ایشوریا رائے

سابق مس ورلڈ اور بالی ووڈ کی مشہور اداکارہ ایشوریا رائے کو بھی تینوں خانز کے ساتھ کام کرنے کا اعزاز حاصل ہے انہوں نے کنگ خان کے ساتھ فلم ’محبتیں‘، دبنگ خان کے ساتھ ’ہم دل دے چکے صنم‘ اور مسٹر پرفیکٹ کے ہمراہ ’میلہ‘ میں کام کیا۔

سونالی بیندرے

 

بالی ووڈ اداکارہ سونالی بیندر نے شاہ رخ کے ساتھ نوے کی دہائی میں فلم ’انگلش بابو دیسی میم‘ عامر خان کے ہمراہ فلم ’سرفروش‘ اور سلمان خان کے ساتھ ’ہم ساتھ ساتھ ہیں‘ میں اداکاری کے جوہر دکھائے۔

پریتی زنٹا

پریتی زنٹا نے شاہ رخ کے ساتھ فلم ’دل سے‘ عامر خان کے ساتھ ’دل چاہتا ہے‘ اور سلمان کے ہمراہ فلم ’دل نے جسے اپنا کہا‘ میں اداکاری کی۔

کترینا کیف

اداکارہ کترینا کیف نے سلمان خان کے ساتھ متعدد فلموں جن میں ایک تھا ٹائیگر، میں نے پیار کیوں کیا، پارٹنر کے علاوہ شاہ رخ کے ہمراہ ’جب تک ہے جان‘ اور عامر خان کے ساتھ فلم ’دھوم تھری‘ شامل ہیں۔

اُرمیلا

ارمیلا نے تینوں خان کے ساتھ ایک ایک فلم میں اداکاری کی جن میں عامر کی ’رنگیلا‘ سلمان کی ’جانم سمجھا کرو‘ اور شاہ رخ کی’چمتکار‘ شامل ہیں۔

کاجول

اداکارہ کاجول نے شاہ رخ کے ساتھ بلاک بسٹر فلم ’دل والے دلہنیا لے جائیں گے‘ جبکہ عامر خان کے ساتھ فلم ’فنا‘ اور سلمان کے ساتھ ’پیار کیا تو ڈرنا کیا‘ میں اداکاری کے جوہر دکھائے۔

روینا ٹنڈن

روینا نے بھی تینوں خانز کے ساتھ ساتھ ایک ایک فلم میں کام کیا، شاہ رخ کے ساتھ ’زمانہ دیوانہ‘ عامر اور سلمان کے ساتھ فلم ’انداز اپنا اپنا‘ میں اداکاری کی۔

منشیا کوئرالہ

منیشا کو بھی تینوں خانز کے ساتھ فلم میں کام کرنے کا اعزاز حاصل ہے، انہوں نے شاہ رخ کے ساتھ فلم ’گڈو‘ سلمان کے ساتھ ’خاموشی‘ اور عامر کے ساتھ فلم ’من‘ میں کام کیا۔

ٹوئنکل کھنہ

اداکارہ ٹوئنکل کھنہ نے شاہ رخ کے ساتھ مزاحیہ فلم ’بادشاہ‘ عامر کے ساتھ فلم ’میلہ‘ اور سلمان کے ہمراہ ’جب پیار کسی سے ہوتا ہے‘ میں اداکاری کے جوہر دکھائے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں