The news is by your side.

Advertisement

اداکارہ بشریٰ انصاری کی مداحوں سے دردمندانہ اپیل

کراچی : شوبز انڈسٹری کی سینئر اداکارہ بشریٰ انصاری نے وینٹی لیٹر پر موجود اپنی بہن سنبل شاہد کی صحتیابی کے لیے مداحوں سے درد مندانہ اپیل کردی ان کا کہنا ہے کہ میری بہن کی زندگی کے لیے دُعا کریں۔

پاکستان شوبز انڈسٹری کی سینئر اداکارہ بشریٰ انصاری کی بہن سنبل شاہد جو ان دنوں کورونا وائرس میں مبتلا ہونے کے بعد مقامی اسپتال میں وینٹی لیٹر پر ہیں جن کیلئے اداکارہ نے جذباتی پیغام شیئر کیا ہے۔

سوشل میڈیا سائٹ انسٹاگرام پر بشریٰ انصاری نے اپنی ایک تصویر شیئر کی جس میں اُن کے ہمراہ صفِ اول اداکارہ ماہرہ خان اور معروف فلمساز و ہدایتکار عاصم رضا بھی موجود ہیں۔ بشریٰ انصاری نے کیپشن میں لکھا کہ یہ ابھی کچھ دن پہلے کی ہی تصویر ہے۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Bushra Bashir (@ansari.bushra)

اداکارہ نے افسردگی کا اظہار کرتے ہوئے لکھا کہ میں نے کبھی نہیں سوچا تھا کہ یہ دن میری بہن کی وجہ سے ہمارے لیے شدید تکلیف دہ رہیں گے۔ اُنہوں نے صارفین سے اپیل کرتے ہوئے کہا کہ ’براہِ کرم! میری بہن سنبل کی زندگی کے لیے دُعا کریں۔

بشریٰ انصاری کی پوسٹ پر فنکاروں سمیت صارفین کی بڑی تعداد اداکارہ سنبل شاہد کی جلد صحت یابی کے لیے دعا گو ہے۔

واضح رہے کہ لیجنڈری اداکارہ بشریٰ انصاری اور اسماء عباس کی بہن سنبل شاہد کورونا میں مبتلا ہیں جس کے باعث ان کی حالت تشویش ناک ہوگئی ہے۔

سنبل شاہد کو بگڑتی صحت کے باعث وینٹی لیٹر پر منتقل کردیا گیا تھا جس کے بعد اداکارہ اسما عباس نے مداحوں سے اپیل کی تھی کہ وہ ان کی بہن سنبل شاہد کی صحت کے لیے دعا کریں کیونکہ ان کی حالت تشویش ناک ہے۔

قبل ازیں اداکارہ  بشریٰ انصاری نے اپنی بہن کے کورونا وائرس میں مبتلا ہونے کی خبر  بھی سوشل میڈیا پر شیئر کی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں