The news is by your side.

Advertisement

کیلیفورنیا : پولیس اہلکاروں کا جاں بحق ساتھی کو منفرد خراج عقیدت

واشنگٹن : امریکی ریاست کیلیفورنیا کے شہر پام سپرنگز میں قتل کئے جانے والے پولیس اہلکار کی آٹھ سالہ بیٹی اوران کے خاندان کی معاونت کیلئے پولیس ڈیپارٹمنٹ نے منفرد اندازاپنا لیا، امریکا میں پولیس گردی اور پولیس کے خلاف بڑھتی ہوئی نفرت کے باوجود کیلیفورنیا کے شہر پام اسپرنگز میں حالات قدرے مختلف نظر آتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق پام اسپرنگزمیں 63 سالہ پولیس آفیسر جوز ویگا اور ان کی ساتھی اہلکار 27 سالہ لیز لے زیربی ایک پولیس مقابلے میں جاں بحق ہوگئے تھے۔

پولیس ڈپارٹمنٹ نے دونوں اہلکاروں کے خاندانوں کی معاونت کیلئے جہاں فنڈ ریزنگ بار بی کیوزاور دیگر پروگرام منعقد کئے وہیں پولیس اہلکاروں نے جوز ویگا کی آٹھ سالہ بیٹی وینیسا کو پولیس کے قافلے کے ساتھ اسکول چھوڑنے کا فیصلہ کیا۔

پولیس ڈیپارٹمنٹ کے اہلکاروں کے مطابق والد کھو جانے کے بعد وینیسا کے بعد اب پچاس سے زائد انکل ہیں جو ان کا باپ کی طرح خیال رکھیں گے۔

پولیس اہلکاروں کا قافلہ وینیسا کو اسکول تک چھوڑنے گیا جس میں پروٹوکول کی گاڑیوں سمیت پولیس کی پیٹرول کاریں بھی شامل تھیں۔

پام اسپرنگز میں رہنے والی کمیونٹی نے پولیس ڈیپارٹمنٹ کے اس اقدام کو قابل تحسین قرار دیتے ہوئے ذمہ داریاں انجام دیتے ہوئے جان کا نذرانہ پیش کرنے والے اہلکاروں کے خاندانوں کیلئے مزید معاونت کا مطالبہ کیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں