The news is by your side.

Advertisement

بھارتی ٹیم آپے سے باہر، سوشل میڈیا پر میمز کا طوفان

کپپ ٹاؤن ٹیسٹ میں بھارتی کھلاڑیوں کی جانب سے کی جانے والے غیر مہذبانہ حرکات کا سوشل میڈیا خوب چرچا ہے اور بھارتی ٹیم کا مذاق میمز کا سہارا لے کر اُڑایا جارہا ہے۔

ماجرا کچھ یوں ہے کہ گذشتہ روز کیپ ٹاؤن ٹیسٹ میں بھارتی ٹیم پر شکست کے بادل منڈلانے لگے تو بھارتی کپتان اور کھلاڑیوں نے اپنا غصہ ڈی آر ایس پر نکالا۔

جنوبی افریقا کی دوسری اننگز کے 21ویں اوور میں فیلڈ ایمپائر نے جنوبی افریقہ کے کپتان ڈین ایلگر کو روی چندرا ایشون کی گیند پر ایل بی ڈبلیو قرار دیا، جنوبی افریقہ کے کپتان نے اس فیصلے پر ریویو لیا تو ریویو میں فیصلہ واپس ہوگیا کیونکہ گیند سٹیمپ کے اوپر سے گزررہی تھی۔

Image

ریویو ضائع ہونے پر بھارت لیگ اسپنر بھارتی کرکٹر روی چندرن ایشون نے وکٹ میں نصب مائیک پر اپنے غصے کا اظہار کچھ یوں کیا” آپ کو جیتنے کے لیے کوئی دوسرے حربے اپنانے چاہیئے”

یہ بھی پڑھیں: سابق انگلش کپتان ویرات کوہلی کی حرکت پر نالاں، بڑا مطالبہ کردیا

کے ایل راہول بھی ریویو ضائع ہونے پر جذباتی ہوئے اور مائیک میں جا بولا کہ "پورا ملک 11 کھلاڑیوں کے خلاف کھیل رہا ہے”، کپتان ویرات کوہلی نے تو حد کردی اور مائیک میں کہا ہے کہ "آپ کو تمام کھلاڑیوں پر نظر رکھنا ہوتی ہے صرف مخالف کھلاڑیوں پر نہیں”۔Imageبھارتی کھلاڑیوں کے اس طرز عمل کی ویڈیو سوشل میڈیا پر تیزی سے وائرل ہوئی تو صارفین نے دل کھول کر اس پر تبصرے کئے، کوہلی کی تنقید پر شائقین سعید اجمل کا اتنا ذکر کررہے ہیں کہ آج ٹوئٹر پر سعید اجمل کے 10 برس پرانے واقعے کی وجہ سے وہ ٹاپ ٹرینڈز میں شامل ہیں۔

پاکستانی شائقین کرکٹ کا کہنا ہے کہ بھارتیوں کو آج جس ڈی آر ایس کا دکھ ہے ، وہ 2011ء ورلڈ کپ میں اسی ڈی آر ایس سے مستفید ہوئی تھی جب سعید اجمل کی گیند پر ٹنڈولکر کا ایل بی ڈبلیو اوور ٹرن ہوگیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں